6 کشته و 22 زخمی در انفجار خودروی بمبگذاری شده در کاظمین عراق

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: منابع امینتی عراقی از کشته و زخمی شدن شماری در کاظمین در بغداد و زخمی شدن دو نظامی عراقی در استان الانبار و نیز کشته و زخمی شدن هشت نفر در اثر انفجار خودروی بمبگذاری شده در داخل ساختمان یک شبکه تلویزیونی خبر دادند.

6 کشته و 22 زخمی در انفجار خودروی بمبگذاری شده در کاظمین عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه المدی پرس، یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق خاطرنشان کرد: بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در در نزدیکی بیمارستانی در کاظمین در شمال بغداد 6 نفر کشته و 22 نفر دیگر زخمی شدند.

منابع امنیتی عراقی همچنین افزودند: در اثر انفجار بمب در منطقه العلاوی در مرکز بغداد یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.در اثر انفجار خودروی دیگر که فاصله نزدیک به محل انفجار نخست رخ داد پنج نفر کشته و هفده نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق خاطرنشان کرد: در اثر انفجار بمب در منطقه باب المعظم در خیابان شیخ عمر در مرکز بغداد که صبح امروز منفجر شد سه نفر کشته و 14 نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع امنیتی وابسته به وزارت کشور همچنین از انفجار خودروی بمب گذاری شده ای در داخل ساختمان شبکه تلویزیونی العهد در شرق بغداد و کشته و زخمی شدن هشت نفر در اثر آن خبر دادند.

منابع امنیتی عراقی در استان الانبار بیان کردند: در اثر انفجار بمب در جهت یک گشتی ارتش عراق در جنوب فلوجه در 62 کیلومتری غرب بغداد دو نظامی عراقی زخمی شدند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4283

به "6 کشته و 22 زخمی در انفجار خودروی بمبگذاری شده در کاظمین عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کشته و 22 زخمی در انفجار خودروی بمبگذاری شده در کاظمین عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید