155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه خدمات مراقبتی دریافت کردند

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 155 نفر از مادران باردار پاکستانی خدمات مراقبتی از اورژانس مامایی مستقر در مرز میرجاوه دریافت کردند.

155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه خدمات مراقبتی دریافت کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از مرز میرجاوه و موکب سلامت با اشاره به اینکه تمامی زوار پاکستانی در همه گروه های سنی خدمات سلامت اورژانسی را دریافت می کنند، گفت: با توجه به اینکه مادران باردار جزو گروه های ویژه و در معرض خطر می باشند، خدمات اورژانس مامائی جزو مهمترین خدمات سلامت در موکب سلامت میرجاوه است.

سید محمد هاشمی شهری گفت: دریافت نوار قلب جنین (NST)، نوار قلب مادر (ECG) و سایر معاینات زنان و مامایی به صورت سرپایی و اورژانس توسط همکاران ماما و پزشک مستقر در موکب سلامت میرجاوه انجام می شود و در صورت نیاز امکان بستری موقت بیماران جهت مشخص تکلیف نهایی نیز در این موکب فراهم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 155 مادر باردار در اورژانس مامایی میرجاوه خدمات مراقبتی پیش بیمارستانی را دریافت کرده اند و کارت مراقبت های دوران بارداری برای این افراد صادر می شود تا همکاران مستقر در سایر مراکز ارائه خدمات در طول جهت حرکت نیز از روند وضعیت و اقدامات اجرا شده برای این مادران باردار مطلع بوده و در صورت نیاز مداخله طبّی لازم را انجام دهند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1944

به "155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه خدمات مراقبتی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه خدمات مراقبتی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید