گوشی هوشمند جدید اسنشال با ظاهری عجیب دیده شد

به گزارش پرسینا بلاگ، مدتی قبل در خبرها اشاره شد که گوشی هوشمند بعدی شرکت اسنشال در حال پشت سر گذاشتن مراحل آزمایشی است. تنها اطلاعاتی که از این گوشی فاش شده بود، به گزارشی از XDA Developer باز می گشت که از نسخه سیستم عامل و چیپست دستگاه سخن می گفت. اما امروز اطلاعات جدیدی از این دستگاه منتشر شده است که در نوع خود، هم عجیب و هم جالب است.

گوشی هوشمند جدید اسنشال با ظاهری عجیب دیده شد

تصاویر منتشر شده از نسل جدید گوشی هوشمند اسنشال، دستگاهی را به نمایش می گذارند که به سختی می توان آن را یک تلفن همراه امروزی نامید.

اندی رابین، خالق اندروید و مدیر عامل اسنشال، در توییت جدید خود تعدادی تصویر از این گوشی جدید را به نمایش گذاشت که ظاهری عجیب دارد و شاید عجیب ترین گوشی هوشمندی باشد که تا کنون دیده ایم. با توجه به ظاهر و ابعاد گوشی، به ویژه زمانی که در دست گرفته می شود، می توان گفت این دستگاه بیشتر به یک ریموت کنترل شباهت دارد تا یک گوشی تلفن.

اندی رابین از این دستگاه با نام GEM یاد می کند که البته در خبرهای قبلی نیز به این اسم رمز اشاره شده بود. GEM قرار است از چیپست اسنپ دراگون 730 و اندروید 10 استفاده کند. همچنین، اسنشال امروز اعلام کرد که مدتی است در حال کار روی این گوشی بوده و این محصول اکنون توسط تیم این شرکت، در خارج از آزمایشگاه تست های اولیه را پشت سر می گذارد. اسنشال وعده داد در آینده ای نزدیک، اطلاعات بیشتری از این محصول به اشتراک خواهد گذاشت. ظاهرا اندی رابین قصد داشته پیش از معرفی کمی جنجال به پا کند و به همین دلیل تصاویری را از این گوشی به اشتراک گذاشته است.

از جمله بخش های گوشی جدید اسنشال که به طور واضح در تصاویر دیده می شوند، می توان به دوربین بزرگی در قسمت پشتی اشاره کرد که با یک فلش LED در لبه بالایی همراه است. همچنین، اسکنر اثر انگشت نیز در پایین دوربین قرار گرفته است. در پنل جلوی دستگاه یک صفحه نمایشگر باریک و بلند را مشاهده می کنیم که دوربین سلفی را درون حفره ای جای داده است و در بالای حاشیه دور نمایشگر نیز یک حفره برای اسپیکر تماس ها به چشم می خورد.

با توجه به این که رابین مستقیما تصاویری از محصول را که در حال اجرای اپلیکیشن هاست به نمایش گذاشته و با توجه به این که اسنشال اعلام کرده که گوشی از مرحله تست در آزمایشگاه خارج شده است؛ انتظار داریم در آینده ای نزدیک شاهد معرفی این محصول باشیم.

منبع: Phone Arena

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1840

به "گوشی هوشمند جدید اسنشال با ظاهری عجیب دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوشمند جدید اسنشال با ظاهری عجیب دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید