گودرزی: تحریم های آمریکا جان مردم ایران را به خطر انداخته است

به گزارش پرسینا بلاگ، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: ما برای مقابله با کرونا به اقلام بهداشتی و تجهیزات مراقبتی احتیاج داریم که تحریم ها اجازه تامین آن را نمی دهد. اگر هم بتوانیم تامین کنیم نقل و انتقال پول با مشکل روبرو است لذا تحریم های آمریکا جان مردم ایران را به خطر می اندازد.

گودرزی: تحریم های آمریکا جان مردم ایران را به خطر انداخته است

مسعود گودرزی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تحریم های آمریکا بر علیه ایران خارج از قوانین و شئونات بشردوستانه است به خصوص در شرایط فعلی که آسیب های بسیاری را به مردم وارد می نماید. البته که در طی سال های گذشته اقدامات مقامات آمریکایی عمدتا با فشار بر مردم ایران همراه بوده است.

وی با اشاره به ویروس کرونا در جهان گفت: این ویروس جان انسان های بسیاری را گرفته و مردم در خطر هستند. لذا تهیه اقلام بهداشتی و لباس ها و تجهیزات مراقبتی لازم است که ما به خاطر تحریم ها در تامین آن با مشکل روبرو شده ایم. اگر هم بتوانیم تامین کنیم نقل و انتقال پول برای وارد کردن این تجهیزات به کشور با مشکل روبرو است. لذا ادامه تحریم های آمریکا چیزی جز آزار و اذیت مردم ما نخواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به مکاتبات مقامات جمهوری اسلامی برای لغو تحریم ها گفت: انتظار ما از کشورهای مستقل و آزاده آن است که به تحریم ها پایبند نباشند تا ما بتوانیم با کرونا مقابله کنیم. چون ادامه این فرایند جان مردم را به خطر می اندازد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3862

به "گودرزی: تحریم های آمریکا جان مردم ایران را به خطر انداخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودرزی: تحریم های آمریکا جان مردم ایران را به خطر انداخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید