گل محمدی: مسائل زیاد بود اما بازیکنانم پا پس نکشیدند، مزد زحمات مان را گرفتیم

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت: بازیکنانم فصل گذشته با کوشش و همدلی، از روزهای سخت عبور کردند و مزد زحمات خود را گرفتند.

گل محمدی: مسائل زیاد بود اما بازیکنانم پا پس نکشیدند، مزد زحمات مان را گرفتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده شهر خودرو خراسان، یحیی گل محمدی ضمن حضور در جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت: سال قبل تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به بن بست رسیده بود و با مسائل ریز و درشتی روبه رو بودیم، اما حمایت های شورای شهر و مدیریت شهری مشهد در آن موقع، مسائل تیم را حل و نقطه عطفی برای باشگاه ایجاد کرد تا راه را ادامه دهیم و در نهایت به سهمیه آسیایی دست یابیم.

وی اضافه کرد: تاکنون در شهرهای مختلفی مربیگری نموده ام، ولی چنین اراده ای برای موفقیت تیمی از سوی مسئولان آن شهر مشاهده ننموده ام. اتفاقات سال پیش گرچه سختی های خاص خود را داشت، اما با همدلی و وفاق شهری و استانی توانستیم از آن روزها فاصله بگیریم و به ساحل آرامش برسیم.

سرمربی پدیده شهر خودرو خراسان گفت: بازیکنانم در فصل گذشته زحمت اصلی را کشیدند و فشار زیادی را متحمل شدند. تمرینات پرفشار و مسائل اقتصادی در کنار نبود بعضی از امکانات، شرایط سختی را رقم زد، اما هیچ یک از بازیکنانم پا پس نکشیدند و با کوشش فراوان به امید روزهای خوب و کسب نتیجه درخشان، مزد زحمات خود را گرفتند. نباید فراموش کنیم که چه فشاری روی بازیکنانم بود و توقع هم از آنها به شدت زیاد بود.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 722

به "گل محمدی: مسائل زیاد بود اما بازیکنانم پا پس نکشیدند، مزد زحمات مان را گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مسائل زیاد بود اما بازیکنانم پا پس نکشیدند، مزد زحمات مان را گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید