گلکسی M31 پرایم معرفی گشت

به گزارش پرسینا بلاگ، سامسونگ گوشی گلکسی M31 پرایم را معرفی کرد. این گوشی میان رده سخت افزار نسبتا مناسبی دارد و با قیمت 225 دلار راهی بازار می گردد.

گلکسی M31 پرایم معرفی گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، سامسونگ که در ماه های گذشته دو گوشی گلکسی M31 و گلکسی M31s را معرفی نموده بود، امروز گوشی گلکسی M31 پرایم معرفی شده است. این تلفن همراه هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه در سه رنگ آبی و مشکی و آبی روشن و با قیمت 225 دلار داخلی راهی بازار می گردد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD+، باتری 6،000 میلی آمپر ساعتی، تراشه اگزینوس 9611، دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. سامسونگ به این موضوع اشاره نموده که گوشی جدید خود را با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 عرضه می نماید.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که حسگر تشخیص اثر انگشت گلکسی M31 پرایم روی قاب پشتی قرار گرفته است. داخل بسته بندی گوشی هم یک شارژر 15 واتی وجود دارد. ازآنجا که این گوشی قرار است در فروشگاه آمازون کشور هند فروخته گردد، اپلیکیشن Always On آمازون برای خرید آنلاین روی گوشی نصب شده است. این اپلیکیشن دسترسی کاربران به محصولات آمازون را سریع تر می نماید.

همچنین اپلیکیشن های مخصوص آمازون مانند Amazon Shopping ،Amazon Prime Video ،Amazon Prime Music ،Kindle و Audible هم روی گلکسی M31 پرایم نصب شده اند؛ به همین دلیل، نام گوشی هم گلکسی M31 پرایم است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5530

به "گلکسی M31 پرایم معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M31 پرایم معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید