کمیته ای برای آنالیز تفاوت حقوق ومزایای دستگاه ها تشکیل می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ای برای آنالیز اختلاف حقوق و مزایای دستگاه های مختلف اطلاع داد و گفت تفاوت حقوق ها موجب دلسردی بعضی از کارکنان شده که باید نسبت به حل آن اقدام کرد.

کمیته ای برای آنالیز تفاوت حقوق ومزایای دستگاه ها تشکیل می گردد

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی مفتح در شرح نشست روز یکشنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به خبرنگاران گفت: بعضی دستگاه های اجرایی با مراجعه به مجلس نسبت به اجرای تبصره (12) قانون بودجه سال 1400 کل کشور درباره نحوه پرداخت ها، مشخص سقف حقوق ها و اختلاف میان دریافتی ها نسبت به سال گذشته مسائلی را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه نمود: مسوولان و نمایندگان مجلس در این نشست ضمن تاکید بر رعایت عدالت در نحوه پرداخت ها نسبت به نحوه و اندازه افزایش پرداختی ها در امسال در بعضی مشاغل حساس مانند شاغلان در میادین نفتی و منطقه ها گرمسیری، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و... انتقاد کردند.

مفتح با بیان اینکه بین پرداختی اساتید موسسات آموزش عالی با موسسات پژوهشی اختلاف جدی وجود دارد، اظهار کرد: در حالی که بعضی موسسات پژوهشی اقدامات اساسی را به اسم نمونه در بخش فراوری واکسن کرونا انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه تفاوت پرداخت حقوق ها یک نوع دلسردی را میان اساتید پژوهشی، خلبانان، مدیران فنی وزارت نفت شاغل در منطقه ها سخت و ... ایجاد نموده است، گفت: مقرر شد کمیته ای به ریاست علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند با حضور دستگاه های مربوطه تشکیل و این موضوع به صورت ارشناسی آنالیز گردد.

مفتح با اشاره به آنالیز استفساریه تامین قیر رایگان در این جلسه گفت: به منظور آنالیز کارشناسی این استفساریه هم در این نشست کمیته ای تشکیل شد تا بعد از اعلام نظر آن، کمیسیون برنامه و بودجه درباره استفساریه تامین قیر رایگان تصمیم گیری کند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7536

به "کمیته ای برای آنالیز تفاوت حقوق ومزایای دستگاه ها تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ای برای آنالیز تفاوت حقوق ومزایای دستگاه ها تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید