چهارمین گل متوالی مهاجم استقلال در چهارمین بازی

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم استقلال روز گذشته در حالی تراکتور را در تبریز با 3 گل شکست داد که مهدی قایدی با یک گل و یک پاس گل، یکی از چهره های شاخص این بازی بود.

چهارمین گل متوالی مهاجم استقلال در چهارمین بازی

این چهارمین گل قایدی در این فصل بود که در چهارمین بازی متوالی اش برای آبی پوشان به ثمر رساند تا نشان دهد بعد از گل نزدن این مهاجم در چند هفته ابتدایی لیگ، حالا کاملاً به فرایند گلزنی و البته گلسازی گذشته بازگشته است.

قایدی برای اولین بار در هشتمین بازی آبی پوشان (در چارچوب هفته نهم) مقابل گل گهر پیروز به گلزنی شد تا استقلال در یک بازی بسیار مهم خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک بر تیم خوب و مدعی گل گهر غلبه کند. وی سپس مقابل آلومینیوم در اراک گل زد تا تیمش در این بازی نیز با نتیجه 2 بر صفر پیروز گردد.

قایدی سپس مهم ترین گل این فصل خود را در دقیقه 93 دربی وارد دروازه پرسپولیس کرد تا به لطف این گل، استقلال مقابل پرسپولیس به تساوی 2-2 برسد و سپس روز گذشته نیز پیروز شد دروازه تراکتور تبریز را باز کند تا چهارمین گل خود را در چهارمین بازی متوالی به ثمر رسانده باشد.

قایدی در حال حاضر با 4 گل، 3 پاس گل و دریافت یک پنالتی، همچنان یکی از بهترین های استقلال و البته موثرترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6389

به "چهارمین گل متوالی مهاجم استقلال در چهارمین بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین گل متوالی مهاجم استقلال در چهارمین بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید