چرا ترامپ نارنجی می گردد!

به گزارش پرسینا بلاگ، در حالی که برای بسیاری از کمدین ها و کاربران شبکه های اجتماعی این سوال مطرح است که چرا دونالد ترامپ گاهی نارنجی به نظر می رسد، رییس جمهور آمریکا انگار خودش پاسخی برای این سوال پیدا نموده است.

چرا ترامپ نارنجی می گردد!

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در جمع قانونگذاران جمهوری خواه در بالتیمور درباره نقدها مطرح شده علیه برنامه های اخیرش در زمینه کاهش مقررات مربوط به استفاده از لامپ های کم مصرف و سازگار با محیط زیست صحبت کرد.

به گزارش روزنامه گاردین، رییس جمهور آمریکا در این باره گفت: این لامپ ها که مجبور به استفاده از آن ها شده ایم به نظر من نور خوبی ندارند. من همواره زیر نور آن ها نارنجی به نظر می آیم. شما هم همینطور! نور آن ها بدترین نور است.

ترامپ در ادامه اضافه کرد، لامپ های کم مصرف در اکثر مواقع گران تر از لامپ ها رشته ای هستند و در صورت شکستن از جمله زباله های خطرناک محسوب می شوند.

لامپ های کم مصرف همچون لامپ های هالوژن، فلئورسنت و ال ای دی حدودا 25 تا 80 درصد انرژی کمتری نسبت لامپ های رشته ای مصرف می نمایند و تا 25 برابر آن ها طول عمر بیشتری دارند.

این ها اما برای ترامپ کافی نیست. او در ادامه گفت: داریم چه می کنیم؟ این لامپ ها زباله خطرناک محسوب می شوند اما چند برابر قیمت لامپ های معمولی را دارند و مشخصا نورشان خوب نیست. بنابراین به فروش این لامپها ادامه می دهیم اما در کنار آن لامپ های رشته ای را هم می فروشیم. مردم از این مساله بسیار خشنود می شوند.

،ایسنا

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1436

به "چرا ترامپ نارنجی می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ترامپ نارنجی می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید