پپ گواردیولا: ما و تاتنهام به خوبی یکدیگر را می شناسیم، سوانزی راه بازی در رقابت های حذفی را می داند

به گزارش پرسینا بلاگ، پپ گواردیولا ضمن اظهارنظر درباره رقیب تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درباره نبرد پیش رو سیتی زن ها در جام حذفی انگلیس هم صحبت کرد.

پپ گواردیولا: ما و تاتنهام به خوبی یکدیگر را می شناسیم، سوانزی راه بازی در رقابت های حذفی را می داند

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا پس از اطلاع از مصاف با تاتنهام در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا درباره رقیب هموطن تیمش و جدال پیش رو در جام حذفی انگلیس سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: ما و تاتنهام خیلی خوب یکدیگر را می شناسیم و احترام فراوانی برای هم قائل هستیم. سعی خواهیم کرد بهترین شرایط ممکن را پیش از شروع دیدار مقابل تاتنهام داشته باشیم. حضور در این مرحله از لیگ قهرمانان شادمان کننده است. هر دو تیم نقاط قوت و ضعفی دارند. ما در برخی مناطق قوی بوده و در سایر موارد ضعف داریم. من هرگز در زندگی تصور شرایطی بهتر را نداشته ام و فقط امیدوارم بازیکنانم در مسابقات ملی مصدوم نشوند.

وی درباره مصاف تیمش با سوانزی در جام حذفی انگلیس گفت: رقیب ما سابقه قهرمانی در جام اتحادیه را دارد و می داند چگونه باید مقابل تیم های بزرگ در مراحل حذفی ظاهر گردد. مثل همواره این بازی را هم دست کم نمی گیریم و با قدرت به میدان می رویم. سوانزی راه رقابت در مسابقات حذفی را می داند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 248

به "پپ گواردیولا: ما و تاتنهام به خوبی یکدیگر را می شناسیم، سوانزی راه بازی در رقابت های حذفی را می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پپ گواردیولا: ما و تاتنهام به خوبی یکدیگر را می شناسیم، سوانزی راه بازی در رقابت های حذفی را می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید