پراندلی: بالوتلی همواره پرخاشگر بوده است، او باید ساکت باشد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا به مهاجم جنجالی میلان هشدار داد که در میدان مسابقه از توجه به حواشی بپرهیزد و حرف بی مورد نزند.

پراندلی: بالوتلی همواره پرخاشگر بوده است، او باید ساکت باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به ماریو بالوتلی، مهاجم سیه چرده این تیم هشدار داد که از صحبت کردن بی مورد در میدان مسابقه خودداری کند. مهاجم میلان در بازی هفته گذشته این تیم برابر فیورنتینا از داور مسابقه کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیم خود را از دست داد و در ادامه به دلیل توهین به داور چهارم این دیدار 2 جلسه به محرومیتش اضافه شد.

درخواست باشگاه میلان برای تجدیدنظر در خصوص این حکم جواب داد و یک جلسه از محرومیت این مهاجم 22 ساله کاسته شد، به این ترتیب بالوتلی در بازی هفته آینده روسونری ها مقابل کاتانیا در سری A حضور خواهد داشت.

با این حال چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که سوپرماریو هم در زمین و هم در خارج از زمین مرتکب اشتباه شده و برای اینکه دوران فوتبالی اش خدشه دار نگردد باید خود را بیشتر کنترل کند.

سرمربی 55 ساله تیم ملی ایتالیا به شبکه تلویزیونی رای اسپورت گفت: بالوتلی همواره پرخاشگر بوده است. او باید ساکت باشد و بیاموزد که حرف بی مورد نزند و واکنشی از خود نشان ندهد.

وی توضیح داد: بخش زیادی از بازی آرام بودن است و این جنبه ماریو قطعا می تواند بهتر و بهتر گردد. در آینده نیز امکان پرخاشگری وی همچنان وجود دارد ولی او باید بیاموزد که خود را اداره و کنترل کند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1337

به "پراندلی: بالوتلی همواره پرخاشگر بوده است، او باید ساکت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: بالوتلی همواره پرخاشگر بوده است، او باید ساکت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید