ویروس کرونا در دمای بالای 56 درجه از بین می رود ، مواد غذایی کاملا طبخ گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس اداره نظارت بر فرآورده های دامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه مردم از مواد غذایی به صورت گرم استفاده نمایند، گفت: ویروس کرونا در دمای بالای 56 درجه از بین می رود.

ویروس کرونا در دمای بالای 56 درجه از بین می رود ، مواد غذایی کاملا طبخ گردد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از فارس، مریم جهانی اظهار کرد: ویروس کرونا در دمای بالای 56 درجه از بین می رود و خیلی اهمیت دارد که مواد غذایی را کاملا طبخ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم بهتر است از مواد غذایی سرد استفاده ننمایند، بیان نمود: از خوردن تخم مرغ به صورت نیم پز و عسلی خودداری نمایند سعی نمایند تمام موادغذایی به صورت کاملا پخته مصرف گردد از حبوبات در سبد غذایی استفاده نمایند.

رئیس اداره نظارت بر فرآورده های دامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهارکرد: شهروندان باید از ویتامین های A نظیر هویچ، و ویتامین های c که در مرکبات وجود دارد، حتما استفاده گردد.

میزان مرگ و میر ویروس کرونا 3 درصد است یعنی بسیار کمتر از آنفولانزا است

جهانی بیان نمود: میزان مرگ و میر ویروس کرونا سه درصد است یعنی بسیار کمتر از آنفولانزا است اگر مردم بهداشت فردی و بهداشت روانی را رعایت نمایند قطعا این ویروس شکست خواهد خورد ترس و اضطراب از این ویروس باعث می گردد تمام ذخایر انرژی بدن تخلیه گردد و افراد در معرض هجوم بیماری ها قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: مردم مصرف روزانه انواع سبزی و میوه را در برنامه غذایی خود داشته باشند هویچ، کدوحلوایی و شلغم در سبد غذایی مردم قرار گیرد بهتر است ترجیحا این مواد غذایی به صورت پخته مصرف گردد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3649

به "ویروس کرونا در دمای بالای 56 درجه از بین می رود ، مواد غذایی کاملا طبخ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا در دمای بالای 56 درجه از بین می رود ، مواد غذایی کاملا طبخ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید