وجود 560 هزار طرح نیمه تمام در کشور

به گزارش پرسینا بلاگ، نماینده ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بتوانیم موانع فراوری را برطرف کنیم بخش عظیمی از مسائل کشور حل می گردد.

وجود 560 هزار طرح نیمه تمام در کشور

به گزارش خبرنگاران، محمود بهمنی در مراسم قدردانی از صنعتگران البرز که در سالن 9دی هشتگرد برگزار گردید، اظهار کرد: منطقه البرز منطقه ای است که با وجود کوچک بودن و اقوام مختلف و جمعیت زیاد یک استان دارای پتانسیل بسیار بالایی است.

وی با اشاره به امکاناتی که در البرز وجود دارد، اضافه کرد: این استان در کشاورزی و شیر رتبه بالایی را در کشور کسب نموده است و سالانه 700 هزار تن یعنی 80 درصد شیر استان در نظرآباد فراوری می گردد.

نماینده ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 3 هزار و 200 کارخانه در این منطقه وجود دارد، گفت: اگر بتوانیم موانع فراوری را برطرف کنیم بخش عظیمی از مسائل کشور حل می گردد.

بهمنی با بیان اینکه در این منطقه یک بیمارستان خوب وجود ندارد، مطرح نمود: در این منطقه 20 هزار متر زمین در بهترین نقطه به ساخت بیمارستان اختصاص داده شده است که تامین اجتماعی و سرمایه گذاران برای ساخت آن می توانند وارد عمل شوند.

بهمنی با اشاره به اینکه 7 ماه پیش پل های راه آهن ما را تخریب نموده اند و باید هرچه سریعتر آن را اصلاح نمایند، بیان نمود: کارخانجات ما احتیاج به نقدینگی دارند، در سال های قبل این کارخانجات با 10 درصد سرمایه آغاز به کار می کردند و مابقی آن در فراوری تامین می کردند ولی در حال حاضر برای آغاز احتیاج به 130 درصد نقدینگی در فراوری و اشتغال داریم.

وی با اشاره به اینکه تورم باید کنترل گردد، اظهار داشت: ما باید دولت را وادار کنیم تا بدهی های خود را به سیستم های بانکی بدهد تا بانک ها احتیاج واحدهای فراوریی را تامین نمایند.

بهمنی با اشاره به اینکه 560 هزار طرح نیمه تمام دولت در کشور باید زودتر تکمیل گردد تا کشور به ثبات مالی برسد، اضافه کرد: با توجه به کسری بودجه طرح های انسانی باید اولویت بندی کامل گردد که اهم آنها پروژه همت، مترو کرج -هشتگرد و چرم شهر است که باید زودتر به انتها و به بهره برداری برسد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 862

به "وجود 560 هزار طرح نیمه تمام در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 560 هزار طرح نیمه تمام در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید