هشدار جدی پلیس برای انتشار کلیپ جرثقیل سرنجل کل در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پرسینا بلاگ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار کلیپ های چند روز اخیر جرثقیل سرنجل کل اطلاعیه صادر کرد.

هشدار جدی پلیس برای انتشار کلیپ جرثقیل سرنجل کل در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مردم فهیم استان در پای صندوق های اخذ رای، شاهد مشارکت حداکثری مردم و کسب رتبه اول کشوری مشارکت، به یک روز ماندگار دیگری در تاریخ این سرزمین تبدیل شد.

حال نیروی انتظامی از مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد که با خلق این حماسه بزرگ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند، خادمین خود در مجموعه انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی را در برقراری آرامش و امنیت و خلق این حماسه بزرگ، همراهی کردند، تقدیر و تشکر می کند.

گفتنی است در تاریخ سوم اسفند، در جشن خودجوش و مردمی داوطلب منتخب شهرستانهای بویراحمد و دنا در تفرجگاه سرنجل کل شهرستان بویراحمد، افراد سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده و تصویربرداری و رفتار غیراخلاقی باعث تشویش و جریحه دار نمودن افکار عمومی شدند که با انجام این عمل قبیح، قصد دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله ای داشتند.

این حرکت از منظر اخلاقی، عرفی، قانونی و ... محکوم و از لحظه انتشار این کلیپ، پلیس استان کهگیلویه و بویر احمد با جدیت به این موضوع وارد شد که نتیجه و اقدام پلیس متعاقباً به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

تاکید می شود چنانچه کسانی قصد داشته باشند از این فضا سوء استفاده و یا ادامه انتشار تصاویر و کلیپ های مشابه را داشته باشند، این اقدام آنها یقیناً از چشمان بیدار پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه محترم و مقتدر قضایی، مجازات سختی را برای انتشار دهندگان چنین کلیپ هایی رقم خواهدزد.

در انتها توصیه موکد می شود، انتشار چنین کلیپ هایی، موجب تشویش اذهان عمومی خواهد بود و کاری غیر انسانی است و مسائل مضاعف روانی و ناامنی اجتماعی را در پی دارد. شهروندان محترم از انتشار و بازنشر هرگونه کلیپ و خبر نادرست و غلط، در شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

گفتنی است که روز شنبه سوم اسفند 98 جشن پیروزی هواداران مهدی روشنفکرU منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به صورت خود جوش در منطقه گردشگری سرنجل کل شهرستان بویراحمد در 20 کیلومتری شهر یاسوج با حضور انبوه هواداران وی برگزار گشت.

در حالی در این تجمع چند هزار نفری یک نفر از هواداران برای تصویربرداری از ارتفاع، از طناب جرثقیل آویزان شده بود؛ یکی از حاضران در این مراسم با انتشار کلیپ تصویری و صوتی با مضمون هم اکنون شاهد برپایی جشن دکتر روشنفکر و به دار آویختن حاج غلام محمد زارعی هستیم و ننگ بر تو در فضای مجازی خبرساز شد.

پخش این کلیپ بسیار زننده موجب واکنش های بسیاری از سوی عموم مردم، مسئولان و حتی هواداران مهدی روشنفکر شد.

مهدی روشنفکر، منتخب مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در واکنش به پخش این کلیپ با انتشار پیامی این کلیپ را حاشیه ساز خواند.

در این پیام آمده است: حضور باشکوه و غرورآفرین شما مردم در انتخابات این دوره، یکی دیگر از حماسه های ماندگار این سرزمین است. بازتاب جهانی این حضور و مشارکت، مایهی افتخار اینجانب و این استان است.

در خصوص انتشار کلیپ عجیب و مشکوک به استحضار می رساند جشن این روز به صورت کاملاً خودجوش و غیررسمی برگزار گشت. حسب اطلاعات واصله، در این مراسم فردی با استفاده از جرثقیل و از ارتفاع بالا در حال تهیه فیلم و تصویر از جمعیت حاضر است. فردی دیگر با شیطنت سخنانی توهین آمیز و زشت و زننده درباره کننده اخلاقمدار، متین و بزرگوار مردم در مجلس شورای اسلامی بیان می کند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این رفتار غیراخلاقی و مشکوک، از چنین رفتارها و افرادی اعلام برائت می کنم. در ایّام تبلیغات انتخاباتی و به اذعان مقامات مسئول، جریان ندای وحدت بیشترین پایبندی به اخلاق و قانون را داشته است. بنابراین، اخلاق مداری سرلوحه برنامه ها و شعارهای ما بوده و خواهد بود.

طبیعتاً حق پیگیری قضایی تا حصول نتیجه و روشن شدن کم و کیف ماجرا برای اینجانب محفوظ است. از نهادهای نظامی و امنیتی و مقامات قضایی استدعا دارد در این خصوص مساعدت لازم را به عمل آورند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3456

به "هشدار جدی پلیس برای انتشار کلیپ جرثقیل سرنجل کل در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی پلیس برای انتشار کلیپ جرثقیل سرنجل کل در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید