هر چیزی که نیاز دارید درباره کروناویروس بدانید در این دوره های آنلاین هست

به گزارش پرسینا بلاگ، بیماری کروناویروس (COVID-19) در چند هفته اخیر باعث مرگ بیش از 3 هزار انسان و مبتلا شدن بیش از 85 هزار نفر شده است. بیش از 50 کشور در جهان درگیر این ویروس شده اند و سازمان بهداشت جهانی (WHO) بالاترین هشدارها را درباره کرونا داده است.

هر چیزی که نیاز دارید درباره کروناویروس بدانید در این دوره های آنلاین هست

وحشت و ترس از کرونا بر سراسر دنیا غالب شده و مردم همه کشورها در معرض ابتلا به آن هستند. پیش بینی می شود هنوز هزاران نفر مبتلا به کرونا تشخیص داده نشده یا اصلا شناخته نشوند. خیلی سخت است آمارهای واقعی از این ویروس داشته باشیم و سخت تر از آن کنترل شیوع این ویروس واگیردار است.

آموزش مردم برای پیشگیری و مبارزه با این ویروس مهم ترین راه چاره موجود است. به همین سبب، کالج Imperial لندن به کمک مردم آمده است و مجموعه ای از دوره های آموزشی آنلاین با عنوان Science Matters: Lets Talk About COVID-19 برای آموزش مردم آماده کرده است.

هر هفته یک دوره آموزشی جدید به این عناوین اضافه می شود و با انتشار اطلاعات بیشتر درباره کرونا، محتواهای قدیمی نیز به روز شده و محتواهای جدیدی بدان ها افزوده می شود.

در توضیح این دوره های آموزشی آنلاین آمده است: به نظر می رسد این بیماری همه گیر در بیشتر کشورهای دنیا گسترش یافته و مردم سراسر دنیا در حال درگیر شدن با آن هستند و نگران بوده یا تعجب می کنند. در این مرحله، تجزیه و تحلیل دقیق، مستحکم و مطمئن، راهی برای یافتن نگرش عمومی درستی نسبت به این بیماری و حمایت از دولت ها و دیگر نهادهای پیشرو مبارزه با کرونا است.

در این دوره های آنلاین می توانید با مبانی بیماری های واگیردار، اصول و چالش های اپیدمیولوژیگ و بهداشتی عمومی آشنا شوید. هر دوره حدودا یک الی دو ساعت طول کشیده و شامل چندین ویدیو و مطالب دیگر میتنی است.

دوره های آنلاین اطلاع رسانی کرونا

مدرسان این دوره ها در مرکز MRC آنالیز دنیای بیماری های عفونی (Global Infectious Diseases Analysis) و انستیتوی تجزیه و تحلیل اضطراری بیماری ها (Jameel Institute for Disease Emergency Analytics) تدرس کرده و از برجسته ترین مدرسان دنیای در این حوزه ها هستند.

دو مرکز یاد شده نیست ارتباطات سطح بالایی با سازمان بهداشت دنیای داشته و اطلاعات دقیق و معتبری درباره بیماری ها از جمله کرونا ویروس دارند. یکی از وظایف این موسسه ها، یافتن چشم انداز بیماری برای آینده است.

اگر علاقه مند هستید درباره بهداشت عمومی اطلاعات دقیق و معتبری کسب کنید؛ می توانید سراغ دوره های آنلاین کالج Imperial لندن بروید. از قلم نیاندازید افزایش دانش و آگاهی اولین خط دفاعی برای مبارزه با بیماری های واگیردار و عفونی است.

دوره های مقدماتی مانند Foundations of Public Health Practice و Linear Regression in R برای عموم مردم بسیار مفید و حاوی نکات آموزشی هستند که قطعا تا کنون کمتر شنیده یا درباره شان آموزش دیده اید.

به علاوه، درباره ویروس کرونا هم می توانید پای صحبت متخصصان بنشینید و اطلاعات علمی و پزشکی دقیق تری نسبت به آنچه که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دست به دست می شود؛ به دست بیاورید.

منبع

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3513

به "هر چیزی که نیاز دارید درباره کروناویروس بدانید در این دوره های آنلاین هست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر چیزی که نیاز دارید درباره کروناویروس بدانید در این دوره های آنلاین هست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید