نیروهای آمریکایی خارج شده از سوریه در دیگر کشورهای منطقه مستقر می شوند

به گزارش پرسینا بلاگ، یک مقام آمریکایی گفت نیروهای این کشور که در حال خروج از سوریه هستند، در دیگر کشورهای منطقه مستقر خواهند شد.

نیروهای آمریکایی خارج شده از سوریه در دیگر کشورهای منطقه مستقر می شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام نمود حدود 1000 نیروی آمریکایی که در حال خروج از سوریه هستند، در دیگر کشورهای منطقه شامل عراق، کویت و احتمالاً اردن مستقر خواهند شد.

این مقام آمریکایی در مورد مأموریت نیروهای آمریکایی پس از خروج از سوریه اضافه کرد: نیروهایی که در عراق مستقر می شوند، ممکن است در مرز عراق و سوریه علیه داعش عملیات انجام دهند.

پس از اعلام تصمیم دولت ترامپ برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از شمال شرقی سوریه، ارتش ترکیه نیروها و ادوات نظامی خود را در مرز مشترک با سوریه مستقر کرد و از بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز عملیات نظامی خود علیه نیروهای کُرد متحد آمریکا را شروع کرد.

خروج نیروهای آمریکایی از شمال شرقی سوریه که به عنوان چراغ سبزی برای اقدام نظامی ترکیه علیه کُردهای متحد آمریکا قلمداد شده، مخالفت نمایندگان ارشد کنگره آمریکا را به دنبال داشته و آنها در مورد پیامدهای این تصمیم به ترامپ هشدار داده اند.

.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1931

به "نیروهای آمریکایی خارج شده از سوریه در دیگر کشورهای منطقه مستقر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای آمریکایی خارج شده از سوریه در دیگر کشورهای منطقه مستقر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید