نهرودی: نتایج تیم ملی بوکس اصلا خوب نبود، احدی باید دلایل عدم پیشرفت تیم ملی را شرح دهد

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه نتایج تیم ملی بوکس خوب نبود و باید سرمربی تیم ملی در مورد دلایل عدم پیشرفت تیم ملی شرح بدهد.

نهرودی: نتایج تیم ملی بوکس اصلا خوب نبود، احدی باید دلایل عدم پیشرفت تیم ملی را شرح دهد

حسین نهرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به دلیل حضور در ایلام هیچکدام از مسابقات را ندیدم و تنها اخبار مسابقات و نتایج تیم ملی را در قهرمانی آسیا شنیدم. متاسفانه نتایج ما در تایلند اصلا خوب نبود و حالا باید منتظر بمانیم تا تصمیم و برنامه فدراسیون را بعد از این مسابقات ببینیم.

وی در مورد اظهارات رئیس فدراسیون بوکس مبنی بر اینکه با مربیان داخلی به جایی نخواهیم رسید و بوکس ایران به مربی خارجی احتیاج دارد، گفت: به هر حال اکبر احدی مربی سه ستاره و بین المللی است و در گذشته نیز بوکسور بسیار خوب بوده است. احدی در حال حاضر و بدون تعارف جز مربیان خوب ایران است و باید آنالیز گردد چرا کار او ابتر ماند و به نتیجه نرسید. باید با حضور تیم ملی در ایران نتایج مسابقات قهرمانی آسیا آنالیز و تعیین گردد چرا برنامه های ما به نتیجه نرسیده است. قطعا رئیس فدراسیون بوکس نیزبیراه صحبت نکرده است، اما باز هم باید صحبت های کادرفنی تیم ملی را شنید.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در مورد شرایط نه چندان مناسب بوکس ایران در آسیا بیان کرد: باید این موضوع را دقیق تر آنالیز کرد و نقطه نظرات احدی را شنید تا خدایی نکرده یک طرفه به قاضی نرفته باشیم. سرمربی تیم ملی باید جواب بدهد چرا این نتایج حاصل شده است و چرا از سال گذشته تا امروز هیچ پیشرفتی نداشتیم. بعد از شنیدن اظهارات احدی قطعا بهتر می توان در مورد عملکرد تیم ملی صحبت کرد.

نهرودی در مورد مقایسه نسل فعلی بوکس ایران با گذشته بیان کرد: با یک نگرش کوتاه و بدون تعارف می توان متوجه شد که دیگر بوکسورهایی با توان گذشته را در تیم ملی نداریم. اما سوال این جا است که بوکسورهای فعلی تیم ملی می توانستد از لحاظ فنی به سطح بوکسور گذشته برسند یا نه و چرا در زمینه فنی پیشرفتی نداشتیم.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 427

به "نهرودی: نتایج تیم ملی بوکس اصلا خوب نبود، احدی باید دلایل عدم پیشرفت تیم ملی را شرح دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهرودی: نتایج تیم ملی بوکس اصلا خوب نبود، احدی باید دلایل عدم پیشرفت تیم ملی را شرح دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید