نصیرزاده: هنوز گزینه نهایی سرمربیگری تراکتور تعیین نیست، سعی می کنیم حرمت منصوریان حفظ گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون ورزشی باشگاه تراکتور تبریز بیان کرد هنوز گزینه نهایی سرمربیگری این تیم از سوی هیئت مدیره باشگاه انتخاب نشده است.

نصیرزاده: هنوز گزینه نهایی سرمربیگری تراکتور تعیین نیست، سعی می کنیم حرمت منصوریان حفظ گردد

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت باشگاه تراکتور گفت: در هر صورت شجاعی تیم را در تمرینات مسابقات و پیش رو از حیث فنی مدیریت و کنترل خواهد نمود تا هیئت مدیره فرصت لازم برای انتخاب سرمربی مناسب را پیدا کند.

وی درباره اینکه این باشگاه طی روزهای گذشته مذاکراتی را با ساکت الهامی، مهدی تارتار و فرهاد مجیدی داشته است، گفت: بخشی که برای گزینش مربی مشغول مذاکره است در اختیار هیئت مدیره باشگاه است و آن ها با گزینه ها گفت وگو می نمایند، ولی نام فرد مشخصی برای اینکه به عنوان گزینه نهایی باشد، هنوز به ما اعلام شده است.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره اینکه به نظرش انتخاب سرمربی جدید این تیم چه زمانی انجام خواهد شد، اعلام کرد: الان وجود مسعود شجاعی باعث می گردد این کار با دقت بیشتری انجام گردد و عجله ای برای این کار نباشد.

نصیرزاده در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا با علیرضا منصوریان برای فسخ قراردادش توافقی شده است یا خیر؟ اعلام کرد: منصوریان یک مربی حرفه ای است و قرار شده روز یکشنبه (23 آذر ماه) به باشگاه مراجعه کند و وضعیتش با ما معین تکلیف گردد. ما هم تمام سعی خود را می کنیم تا حرمت او و کادرفنی را براساس اصول اخلاقی حفظ و مراعات کنیم، چون این موضوعات در فوتبال حرفه ای همواره وجود دارد و و ما باید واقعیت را بپذیریم.

آیا قرارداد دیگر اعضای کادرفنی تراکتور و دستیاران منصوریان نیز فسخ خواهد شد یا آن ها به عنوان یاری مربی در کنار مسعود شجاعی حضور خواهند داشت؟ وی در واکنش به طرح این سوال گفت: این افرداد دارای قرارداد مجزا با باشگاه هستند، البته بعضی از مربیان قرارداد دسته جمعی امضا می نمایند و این در اروپا هم وجود دارد و آمد و رفت را به صورت دسته جمعی انجام می دهند، اما قرارداد منصوریان و کادرفنی او مستقل و مجزا از یکدیگر است. بر همین اساس ما روز یکشنبه و در جلسه با منصوریان و کادرفنی اش درباره این موضوع نیز صحبت خواهیم کرد و همه اعضا معین و تکلیف می شوند.

معاون اجرایی باشگاه تراکتور در سرانجام درباره ابلاغ رأی سعید واسعی به این باشگاه نیز شرح داد: این رأی امروز به باشگاه ما ابلاغ شده است و طبق آن واسعی چهار ماه محروم خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6144

به "نصیرزاده: هنوز گزینه نهایی سرمربیگری تراکتور تعیین نیست، سعی می کنیم حرمت منصوریان حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: هنوز گزینه نهایی سرمربیگری تراکتور تعیین نیست، سعی می کنیم حرمت منصوریان حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید