مقاله: طراحی مجدد فضاهای بی کاربرد در خانه

به گزارش پرسینا بلاگ، گوشه اتاق ها در خانه معمولا بی استفاده می مانند. با استفاده از لوازمی مانند مبلمان L شکل می توان از این فضای خالی در منزل استفاده بهینه کرد. گوشه های اتاق ها فضاهایی دنج هستند؛ در اتاق نشیمن می توان با ترکیبی از یک قفسه کتاب و آباژور یک مکان آرامش بخش برای مطالعه ساخت.

مقاله: طراحی مجدد فضاهای بی کاربرد در خانه

آیا تا به حال فکر نموده اید استفاده اتاق زیرشیروانی چیست؟ افرادی که فضای زیرشیروانی عظیمی دارند می توانند در زمان بازسازی خانه خود طراحی واقعا معرکه ای برای این بخش انجام دهند. ابتدا آنالیز کنید که آیا فضای زیر شیروانی قابل بازسازی است یا نه؟ از این فضا چه می خواهید؟ اتاق خواب قرار ایت بشود یا کاربردی دیگر داشته باشد؟ بعد از آن باید با یک متخصص در زمینه بازسازی ساختمان مشورت کنید.

مشکل کمبود جا و فضای ذخیره سازی از نگرانی های دائمی ساکنان یک خانه است. همه خانه ها چه عظیم و چه کوچک، به جایی برای نگهداری از وسایل احتیاج دارند اما شاید این موضوع در آپارتمان های کوچک حساسیت بیش تری داشته باشد. با استفاده از چند ایده ساده و با به کارگیری کمی خلاقیت در زمان بازسازی ساختمان می توانید از فضای بی کاربرد منزل استفاده بهینه کنید.

می توانید در زمان بازسازی خانه خود از مکان های بی استفاده، فضاهایی خاص و متفاوت بسازید که هم زیبایی به خانه می دهند هم روحیه افراد خانه را بهبود می بخشند. در ادامه درباره استفاده از فضای بی کاربرد منزل صحبت خواهیم کرد. در قدم اول باید این نوع مکان ها را شناسایی کنید. قدم بعدی این است که بدانید چه چیزی لازم دارید تا با ترکیب آن با فضاهای بی استفاده آنها را به محیط هایی کاربردی تبدیل کنیم.

منبع مقاله: طراحی مجدد فضاهای بی کاربرد در خانه

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4773

به "مقاله: طراحی مجدد فضاهای بی کاربرد در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طراحی مجدد فضاهای بی کاربرد در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید