معترضان مکزیکی، آدمک ترامپ را به آتش کشیدند

به گزارش پرسینا بلاگ، معترضان در مکزیکوسیتی آدمک های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و یک مامور گشت مرزی در مرز با ایالات متحده را به آتش کشیدند.

معترضان مکزیکی، آدمک ترامپ را به آتش کشیدند

به نقل از خبرگزاری رویترز، این معترضان سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده را محکوم نموده و به آمریکایی ها تاکید کردند تا در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه سوم نوامبر به ترامپ رای ندهند.

چند تن از فعالان مهاجرتی به سمت حصاری در شهر تیخوآنا رفتند که مکزیکوسیتی را از ایالات متحده جدا می نماید و فریاد ترامپ، ما برای دیوار تو پولی نمی پردازیم سر دادند. آنها سپس عروسکی را که به شکل ترامپ ساخته و بر سر چوبی قرار داده بودند، به آتش کشیدند.

در کنار این اقدام، معترضان همچنین عروسک یکی از ماموران گشت مرزی را درست یک هفته پس از آن به آتش کشیدند که یک مرد مکزیکی در جریان درگیری با مقام های آمریکایی حین کوشش برای عبور از مرز تیخوآنا-سن دیه گو و ورود به ایالات متحده کشته شد.

یک فعال مهاجرت مکزیکی-آمریکایی گفت: ما از مردم ایالات متحده می خواهیم تا به ترامپ رای ندهند و به امید رای بدهند. جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به ما وعده یک اصلاح مهاجرتی بشردوستانه را داده و ما خواهیم دید که این بار این وعده ها عملی می شوند یا نه.

ترامپ که برای یک دوره چهار ساله دیگر در میدان رقابت با بایدن قرار گرفته پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 متعهد شد تا مهاجرت های غیرقانونی از مکزیک را متوقف کند چون این کشور را به فرستادن متجاوزان و قاتلین به ایالات متحده متهم نموده است.

رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه مکزیک باید بابت دیوار مرزی که او دارد بین دو کشور می سازد، پول پرداخت کند، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، همتای مکزیکی خود را تحت فشار قرار داد تا تدابیر امنیتی در مرزهای مکزیک را در مقابل مهاجران از سوی آمریکای مرکزی تشدید کند. ، ایسنا

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5671

به "معترضان مکزیکی، آدمک ترامپ را به آتش کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان مکزیکی، آدمک ترامپ را به آتش کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید