مسدودسازی 134 هزار سیم کارت مزاحم پیامکی

به گزارش پرسینا بلاگ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، آمار قطع خطوط موبایلی که پیامک های تبلیغاتی ارسال می کردند را 134 هزار سیم کارت مطرح کرد، اما با این وجود کاربران همچنان از دریافت پیامک تبلیغاتی گلایه دارند.

مسدودسازی 134 هزار سیم کارت مزاحم پیامکی

آمار رگولاتوری نشان می دهد که در هر ماه، بیش از 3 هزار خط سیم کارت به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان، قطع می گردد طوری که تا 15 تیرماه 131 هزار سیم کارت به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شده بود.

بر مبنای آخرین آمار نظرسنجی از میزان رضایت کاربران از کاهش پیامک های تبلیغاتی، 55.6 درصد شرکت نمایندگان اذعان دارند که دریافت این پیامک ها کاهش یافته اما با این حال همچنان 44.4 درصد از مشترکان از تعداد بالای دریافت این پیامک ها ناراضی اند.

مطابق با آمار رگولاتوری بیشترین اعتراضات از پیامک های تبلیغاتی، مربوط به پیامک هایی است که از سمت سیم کارت های شخصی و به صورت انبوه ارسال می گردد. اما با این وجود ارسال پیامک از سرشماره های پیامکی نیز همچنان با گلایه و اعتراض کاربران رو به رو است.

مشترکان موبایل می توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره هشتصد مربع (#800*) نسبت به درخواست قطع سرویس پیامک های انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده اقدام نمایند. در این سامانه علاوه بر امکان درخواست برای قطع خدمات و تبلیغات، گزینه ای نیز برای تبلیغ از خط شخصی وجود دارد که کاربر با واردکردن شماره موبایلی که از آن پیامک دریافت می نماید می تواند آن را گزارش داده تا رگولاتوری نسبت به مسدود کردن آن شماره اقدام کند.

بر اساس اعلام رگولاتوری، در سامانه ستاره هشتصد مربع بالغ بر 30 میلیون نفر خواهان قطع دریافت پیامک تبلیغاتی شده اند و این تعداد مشترک در لیست سیاه قرار داده شده اند تا برایشان پیامک تبلیغاتی ارسال نگردد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1064

به "مسدودسازی 134 هزار سیم کارت مزاحم پیامکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدودسازی 134 هزار سیم کارت مزاحم پیامکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید