مخالفت صریح باشگاه پرسپولیس با تصمیم فدراسیون فوتبال

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شروع رقابت های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با توجه به عدم تجهیز استادیوم ها با تاخیر روبرو شده است. این مسابقات که قرار بود 5 الی 10 مرداد شروع گردد هنوز قرعه کشی نشده است تا همچنان زمان شروع بازی ها در ابهام باشد.

مخالفت صریح باشگاه پرسپولیس با تصمیم فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با توجه به درخواست نهادهای امنیتی کشور خواهان شماره گذاری جایگاه ها، تجهیز دوربین های مدار بسته برای تشخیص چهره تماشاگران و نصب ورودی های مناسب برای حضور طرفداران پس از تهیه بلیت الکترونیکی شد.

اتفاقی که هنوز در نیمی از استادیوم های لیگ فزونی هم رخ نداده است تا شاهد برگزاری آن باشیم. از قرار معلوم تنها پنج استادیوم آزادی تهران، نقش دنیا اصفهان، امام رضا (ع) مشهد، فولاد آره نا اهواز و فولادشهر اصفهان توانسته اند مسائل خود را مرتفع نمایند اما بعضی باشگاه ها برای فروش الکترونیکی بلیت های خود همچنان مشکل دارند.

مبحثی که سبب شد تا فدراسیون فوتبال در تصمیمی دور از انتظار اقدام به واگذاری بلیت فروشی باشگاه ها به بعضی استادیوم ها کند. از این رو قرار شده تا بازی های پرسپولیس و استقلال تهران که در لیگ برتر نوزدهم در استادیوم آزادی برگزار گردید را باشگاه ها بلیت فروشی ننمایند و این امر به وسیله شرکتی دیگر انجام گردد.

مساله ای که با مخالفت صریح باشگاه پرسپولیس روبرو شده است. ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه در تبادل نظر با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مخالفت خود را در میان گذاشته است و تمایلی به واگذاری بلیت فروشی بازی های خانگی این تیم به مجموعه ورزشی آزادی یا شرکت های طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال ندارد.

نکته جالب توجه اصرار فدراسیون فوتبال به واگذاری بلیت فروشی این دو باشگاه به شرکتی خصوصی دارد تا احتمال فروش بلیت های الکترونیکی بازهای پرسپولیس و استقلال در هفته نوزدهم توسط خود باشگاه ها ضعیف تر گردد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 975

به "مخالفت صریح باشگاه پرسپولیس با تصمیم فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت صریح باشگاه پرسپولیس با تصمیم فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید