مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت: مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فریدون رضوی کیا با بیان اینکه شیوع مجدد ویروس کرونا در شهر تهران شرایط خاصی را برای استفاده شهروندان از امکانات تفریحی و گردشگری فراهم نموده است، اضافه نمود: از زمان شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کووید-19، مطابق با شرایط موجود و دستورالعمل های ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا، تصمیمات ویژه ای در شهرداری تهران اخذ شده است.

رضوی کیا گفت: مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است و شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از این فرصت برای انجام عملیات عمرانی، اصلاح سازه های چادری گذر موج، بهسازی ابنیه و معابر سطح مجموعه و همچنین هرس سنگین درختان در آستانه فصل سرما، استفاده خواهد نمود.

بنا براعلام سایت شهر، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران اضافه نمود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و افزایش آسایش همسایگان، با اجرای محدودیت های جدید از ورود منقل و قلیان به مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس جلوگیری خواهد شد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6059

به "مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید