لیگ های اروپایی؛ مصاف نفسگیر چلسی و منچستر یونایتد ، بایرن باشکست نورنبرگ صدرنشینی خود را تثبیت می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، رقابت های لیگ های معتبر اروپایی امشب با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری می گردد.

لیگ های اروپایی؛ مصاف نفسگیر چلسی و منچستر یونایتد ، بایرن باشکست نورنبرگ صدرنشینی خود را تثبیت می نماید

به گزارش ، رقابت های لیگ های اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری می گردد تا پرونده بازی های این هفته این رقابت ها بسته گردد.

لیگ جزیره - هفته 36

لستر سیتی - آرسنال (15:30)

تیم های فوتبال لستر سیتی و آرسنال امروز یکی دیگر از بازی های حساس این هفته را برگزار می نمایند. شاگردان امری با 66 امتیاز تیم پنجم جدول هستند و در این هفته های انتهای رقابت حساسی با تاتنهام، چلسی و منچستر یونایتد دارند. آن ها به نیمه نهایی لیگ اروپا هم رسیده اند و شانس آن را دارند تا در صورت کسب نتیجه لازم در بازی های باقی مانده صندلی خود در جدول را بهبود ببخشند.

لستر سیتی در میانه های جدول حضور دارد و با 48 امتیاز تیم دهم است. آن ها برای بهبود شرایطشان و رسیدن به رتبه های بالاتر نیامندند تا در این بازی حداکثر امتیاز را کسب کنن. لستر برای بازی امشب محروم و مصدومی ندارد و با آمادگی کامل به مصاف آرسنال می رود.

منچستر یونایتد - چلسی (20:00)

تیم های فوتبال منچستر یونایتد و چلسی امشب در یکی از حساس ترین دیدار های لیگ جزیره از ساعت 20 به وقت تهران مقابل هم صف آرایی می نمایند. شاگردان سولسشر که در چند هفته گذشته نتایج بسیار بدی را کسب نموده اند امیدوارند در این هفته بتوانند در یک بازی مهم برد را تجربه نمایند تا دوباره ثبات را به تیمشان بازگردانند. شیاطین سرخ که این روز ها با 64 امتیاز تیم ششم لیگ جزیره است امیدوار است تا با برد مقابل چلسی رده چهارمی به رده بالاتری صعود کند و حتی جای چلسی 67 امتیازه را تصاحب نمایند. آن ها در 4 بازی گذشته خود، چهار شکست مقابل بارسلونا، اورتون و منچستر سیتی را ثبت نموده اند و شرایط خوبی ندارند. آن ها باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در بازی های پیش رو حداکثر امتیاز های لازم را کسب نمایند.

شاگردان ساری در طرف مقابل، اما شرایط متفاوتی دارند آن ها در لیگ اروپا نتایج خوبی را رقم زدند و باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف فرانکفورت بروند. آن ها در لیگ هم عملکرد نسبتا خوبی داشتند و حتی شانس آن را دارند تا صندلی تاتنهام را تصاب نمایند و به رده سوم برسند.

برنلی - منچستر سیتی (17:35)

شاگردان پپ گواردیولا امشب در یکی از بازی های آخر فصلشان باید در زمین برنلی به مصاف این تیم بروند. آبی های منچستر که این رزو ها رقابت تنگاتنگی با لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی دارند باید در این بازی برد را تجربه نمایند، چون در غیر این صورت ممکن است کورس قهرمانی را از دست بدهند.

دی بروینه تنها غیب سیت ها در این بازی است و گواردیولا قطعا به دنبال ان خواهد بود تا با بیشترین گل زده ممکن در این بازی به رجحان برسد تا بهترین شرایط را برای رقابت با لیورپول داشته باشد. برنلی در طرف مقابل، اما شرایط متفاوتی دارد. آن ها تیم پانزدهم لیگ جزیره هستند و برای آن که صندلیشان را حفظ نمایند به امتییاز های زیادی نیاز ندارند با این حال لیگ جزیره یکی از سخت ترین لیگ های جهان است و هیچ نتیجه ای در آن قابل پیش بینی نیست.

لالیگا اسپانیا - هفته 35

والنسیا - ایبار (14:30)

تیم های فوتبال والنسیا و ایبار نخستین بازی امروز در رقابت های لالیگا اسپانیا را برگزار می نمایند. والنسیا این روز ها با 52 امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی است و شانس آن را دارد تا با برد در در بازی های باقی ماند صندلیش تا رتبه چهارم را ارتقا بخشد. آن ها در این هفته کار نسباتا آسانی دارند، زیرا حریفشان در صندلی سیزدهم جدول حضور دارد و در چند بازی گذشته خود نتایج درخشانی نگرفته است.

خیرونا - سویا (16:30)

شاید یکی از مهم ترین بازی های امروز در رقابت های لالیگا بازی دو تیم خیرونا و سویا باشد. دو تیم صندلی متفاوتی دارند و هر کدام برای اهداف خاصی می جنگند. خیرونا میزبان در رده هجدهم جدول حضور دارد و سویا تیم سوم جدول رده بندی است. خیرونایی ها باید برای فرار از منطقه خطر و بهبود شرایطشان در این بازی حداکثر امتیاز را به دست آورند سویایی هم باید برای حفظ صندلیشان برنده بازی باشند، زیرا در صورت کسب هر نتیجه دیگری ممکن است صندلیشان را از دست بدهند.

رایو وایه کانو - رئال مادرید (23:15)

شاگردان زیدان که دیگر بخت قهرمانی ندارند و از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی کنار رفته اند امشب در یکی از بازی های تشریفاتی انتها فصلشان به مصاف رایو می روند. آن ها تمام بازیکنانشان را در اختیار دارند و امیدوارند با برد در بازی امشب خودشان را به اتلتیکو مادرید در صندلی دوم جدول رده بندی نزدیک نمایند و حتی در صورتی ناکامی همشهریشان این صندلی را پس بگیرند.

رایو در طرف مقابل، اما متفاوت است. آن ها در قعر جدول رده بندی قرار دارند و سقوطشان به دسته پائین تر قطعی است با این حال در یک بازی حیثیتی مقابل کهکشانی ها صف آرایی می نمایند.

برنامه دیگر بازی های امروز رقابت های لالیگا به توضیح زیر است:

رئال سوسیداد - ختافه (18:45)

ویارئال - اوئسکا (21:00)

سری آ ایتالیا - هفته 34

فروزینه - ناپولی (15:00)

تیم های فوتبال فروزینه و ناپولی امروز در یکی از مهم ترین دیدار های هفته مقابل هم صف آرایی می نمایند. شاگردان آنجلوتی عنوان نایب قهرمانی خود را به نوعی تثبیت نموده اند و این بازی برای آن ها تقریبا حکم یک بازی تدارکاتی را دارد. فروزینه انتهای جدولی هم در این بازی تنها باید به امید کسب 3 امتیاز به میدان برود، چون در غیر این صورت ممکن است شانس باقی ماندن در سری آ را از دست بدهد.

تورینو - آث میلان (23:00)

تیم های فوتبال تورینو و آث میلان در آخرین دیدار این هفته مقابل هم صف آرایی می نمایند. شاگردان گتوزو شانس آن را دارند تا با کسب بیشترین امتیاز در دیدار های باقی مانده صندلی خود را حتی تا رتبه سوم هم برسانند، میلانی ها هم اکنون با 56 امتیاز تیم پنجم هستند. تورینو در طرف مقابل هم در رده هفتم هستند و با 53 امتیاز به دنبال میلان هستند به همین دلیل بازی دو تیم می تواند حساسیت ویژه ای داشته باشد.

برنامه دیگر دیدار های این هفته به توضیح زیر است:

کیه وو - پارما (17:30)

اسپال - جنوا (17:30)

سمپدوریا - لاتزیو (20:30)

بوندس لیگا آلمان - هفته 31

نورنبرگ - بایرن مونیخ (20:30)

تیم های فوتبال نورنبرگ و بایرن مونیخ امشب در مهم ترین بازی بوندس لیگا به مصاف یکدیگر می روند. بایرنی ها با 70 امتیاز صدر نشین هستند و با شکست سنگین دورتموند مقابل شالکه حالا شانس زیادی دارند تا با برد مقابل نورنبرگ انتهای جدولی گام بزرگی برای قهرمانی و تثبیت صندلیشان بردارند.

تیم های فوتبال هافن هیم و ولسبورگ دیگر دیدار امروز را از ساعت 18 برگزار می نمایند.

لوشامپیونه فرانسه - هفته 34

برنامه امروز رقابت های هفته سی و چهارم لوشامپیونه فرانسه به توضیح زیر است:

آمیان - استراسبورگ (17:30)

آنژه - رنس (17:30)

کان - دیژون (17:30)

لیل - نیم المپیک (17:30)

نیس - گنگام (17:30)

سنت اتین - تولوز (19:30)

مارسی - نانت (23:30)

جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس

آرسنال 2 - نیوکاسل 0/جهش بلند توپچی ها به رتبه سوم

پیروزی اورتون در خانه وست هم

بی تفاوتی سرمربی آبی پوشان نسبت به آینده تیم لیگ رجحان

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی ها پیش از بازی جام حذفی

درخواست سر مربی آبی ها از هافبک مطرح برای تمدید قرارداد

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 429

به "لیگ های اروپایی؛ مصاف نفسگیر چلسی و منچستر یونایتد ، بایرن باشکست نورنبرگ صدرنشینی خود را تثبیت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ های اروپایی؛ مصاف نفسگیر چلسی و منچستر یونایتد ، بایرن باشکست نورنبرگ صدرنشینی خود را تثبیت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید