لمپارد: مقابل لیورپول عملکرد تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشتیم، امیدواریم مصدومیت ویلیان جدی نباشد

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش مقابل لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس ابراز رضایت کرد.

لمپارد: مقابل لیورپول عملکرد تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشتیم، امیدواریم مصدومیت ویلیان جدی نباشد

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد که تیمش شب گذشته (سه شنبه) به لطف گل های ویلیان و راس بارکلی با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود، لیورپول را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس راه یافت، گفت: بازیکنانم عملکرد تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشتند و نمی توانیم چیزی بیشتر از این بخواهیم. با روحیه و باکیفیت بازی کردیم و در این بازی با دفاع خیلی خوب دروازه مان را هم بسته نگه داشتیم.

وی در واکنش به این پرسش که چرا چلسی مقابل تیم های کوچکتر چنین عملکردی را از خود ارائه نمی دهد؟، گفت: در بازی های قبلی مان نکات مثبت ومنفی داشته ایم، اما در این بازی روحیه بیشتری داشتیم و البته کمی هم شانس با ما یار بود. در نهایت واکنش های کِپا و استفاده از دو موقعیت گلزنی که داشتیم، تفاوت را رقم زد.

سرمربی انگلیسی آبی پوشان لندنی در تمجید از هافبک اسپانیایی اش گفت: اخلاق کاری و عملکرد پدرو در این بازی بی نظیر بود. در این فصل او لحظات دشواری داشته، اما در تمرینات و این بازی فوق العاده بود.

لمپارد به ستایش از هافبک اسکاتلندی و 26 ساله خود پرداخت و شرح داد: واقعاً به بیلی گیلمور اعتماد دارم. او شخصیت بزرگی دارد و در این بازی نشان داد که حتی در این سطح از مسابقات چقدر با آرامش خیال می تواند بازی کند.

وی در سرانجام درباره مصدومیت دو هافبک تیمش در این بازی گفت: ویلیان و کواچیچ هر دو از ناحیه آشیل (بالای پاشنه پا) دچار مصدومیت شدند. امیدوارم مصدومیت ویلیان جدی نباشد، اما به نظر می رسد مصدومیت متئو کمی بدتر باشد. در این بازی در بحث مصدومیت ها بدشانس بودیم، اما باید به کارمان ادامه دهیم.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3570

به "لمپارد: مقابل لیورپول عملکرد تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشتیم، امیدواریم مصدومیت ویلیان جدی نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: مقابل لیورپول عملکرد تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشتیم، امیدواریم مصدومیت ویلیان جدی نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید