قول مساعد مدیران استانی برای حل مسائل نفت مسجدسلیمان، تارتار برمی شود؟

به گزارش پرسینا بلاگ، مسئولان استان خوزستان برای حل مسائل باشگاه نفت مسجدسلیمان، قول مساعد داده اند، با این حال معین نیست مهدی تارتار حاضر به بازگشت به جمع نفتی ها می گردد یا خیر.

قول مساعد مدیران استانی برای حل مسائل نفت مسجدسلیمان، تارتار برمی شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از استعفای مهدی تارتار از سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در فضای مجازی، جلسه ای شبانه با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه، استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار گردید.

مدیران باشگاه نفت در مورد شرایط وخیم اقتصادی نفتی ها و نبود هزینه برای سفر اعضای تیم به مشهد برای دیدار برابر شهر خودرو صحبت کردند. آنها همچنین از اینکه کسی به جز نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به باشگاه یاری نکرده، گلایه کردند که پس از این صحبت ها، مدیران استانی قول دادند اسپانسری برای تیم در نظر بگیرند تا 20 درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان نفت مسجدسلیمان را پرداخت کند.

همچنین تارتار که به صورت تلفنی با اعضای جلسه صحبت می کرد، ضمن حمایت از بازیکنان و دستیارانش، از مسائل و نیز مدیران برای عدم یاری به باشگاه نفت گلایه کرد. با این حال معین نیست که تارتار با صحبت های مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و استاندار این استان برای بازگشت به مسجدسلیمان متقاعد شده، یا اینکه همچنان بر جدایی از جمع نفتی ها اصرار دارد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1805

به "قول مساعد مدیران استانی برای حل مسائل نفت مسجدسلیمان، تارتار برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مساعد مدیران استانی برای حل مسائل نفت مسجدسلیمان، تارتار برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید