قهرمانی تیم ملی بسکتبال درتورنمنت بین المللی پرتغال

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ملی پوشان بسکتبال ایران که برای حضور در تورنمنت بین المللی پرتغال راهی پورتو شده بودند، سومین و آخرین دیدار خود در این تورنمنت را برابر تیم میزبان برگزار کردند و طی آن پیروز به کسب فزونی 74 بر 70 شدند.

قهرمانی تیم ملی بسکتبال درتورنمنت بین المللی پرتغال

شاگردان مهران شاهین طبع در حالی این دیدار را با فزونی خود تمام کردند که در دو دیدار ابتدایی نیز به ترتیب تیم های اسلواکی و دانمارک را شکست داده بودند. بدین ترتیب تیم ملی بسکتبال ایران با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در تورنمنت بین المللی پرتغال خاتمه داد.

تیم ملی بسکتبال که برای حضور در جام جهانی 2019 چین آماده می گردد فردا راهی روسیه می گردد تا در تورنمنت بین المللی این کشور هم شرکت کند. البته ملی پوشان ایران پیش از شروع دیدارهای خود در مسکو برگزار کننده چند جلسه تمرینی در این شهر خواهند بود که طی روزهای 9 تا 11 مردادماه برگزار می گردد.

تورنمنت روسیه از 11 مردادماه شروع شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. تیم ایران در روز نخست با قرعه استرحت روبرو است و سپس به ترتیب به مصاف تیم های اردن و روسیه می رود. این دو دیدار 12 و 13 مردادماه برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، جام جهانی 2019 بسکتبال شهریورماه و با حضور 32 برگزار می گردد. تیم ملی بسکتبال ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های تونس، اسپانیا و پورتوریکو همگروه است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 957

به "قهرمانی تیم ملی بسکتبال درتورنمنت بین المللی پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی تیم ملی بسکتبال درتورنمنت بین المللی پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید