فراکسیون امید خواستار برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی حادثه هواپیمای اوکراینی شد

به گزارش پرسینا بلاگ، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که هیئت رئیسه فراکسیون امید در جلسه ای فوق العاده خواستار برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی ابعاد شلیک اشتباه به هواپیمای مسافربری اوکراینی شد.

فراکسیون امید خواستار برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی حادثه هواپیمای اوکراینی شد

فاطمه سعیدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیئت رئیسه فراکسیون امید در جلسه ای فوق العاده به ریاست محمد رضا عارف و با حضور روسای کمیته های سیاسی و سیاست خارجی این فراکسیون خواستار برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی ابعاد شلیک اشتباه به هواپیمای مسافربری شد.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن بررسی این حادثه بر لزوم برخورد سریع و قاطع با مقصران این حادثه تلخ بر شفافیت و در جریان قراردادن مردم تاکید شد. همچنین اعضا با انتقاد از ارائه اطلاعات غلط به مردم خواستار توضیح مقامات نظامی برای مخفی نگاه داشتن علت این سانحه شدند.

سعیدی گفت که فراکسیون امید با اشاره به وارد آمدن لطمات جدی به اعتماد عمومی خواستار شفافیت در برخورد با مقصران و فرایندهای طی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسه غیرعلنی روز یکشنبه در مجلس فراکسیون امید درخواست برگزاری جلسه ای علنی دارد تا مردم بی واسطه و به سرعت در جریان بررسی ها قرار گیرند.

سعیدی در سرانجام اظهار کرد: این فراکسیون ضمن تسلیت مجدد به خانواده ها و مردم عزادار بر دلجویی سریع نظام از خانواده ها معزا تصریح دارد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3081

به "فراکسیون امید خواستار برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی حادثه هواپیمای اوکراینی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراکسیون امید خواستار برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی حادثه هواپیمای اوکراینی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید