فارس من، عدم افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد غیر قابل قبول است

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افزایش نیافتن حقوق کارکنان دانشگاه را تکذیب می کنم و چنین مسأله ای غیر قابل قبول است.

فارس من، عدم افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد غیر قابل قبول است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را آنالیز کنید را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسؤولان دانشگاه آزاد شدند که خبرنگاران خبرنگاران بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

بابک نگاهداری رئیس شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد موضوع افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد گفت: درباره افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید بگویم همزمان با اعلام رسمی افزایش حقوق کارکنان این دانشگاه هم مانند دیگر نهادها و دستگاه ها نسبت به افزایش حقوق اقدام نموده است.

وی اضافه نمود: افزایش نیافتن حقوق کارکنان دانشگاه را تکذیب می کنم و چنین مسأله غیر قابل قبول است چرا که با توجه به افزایش تورمی که در کشور وجود دارد، حقوق کارکنان دانشگاه ها هم نیز افزایش می یابد.

نگاهداری گفت: افزایش حقوق کارکنان به صورت رسمی در قالب بخشنامه اطلاع رسانی و تا کنون پرداخت شده است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1015

به "فارس من، عدم افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد غیر قابل قبول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، عدم افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد غیر قابل قبول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید