شوشتر در ارائه خدمات گردشگری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیر پایگاه میراث جهانی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر در نشستی با حضور راهنمایان گردشگری گفت: شهرستان شوشتر طی سال های گذشته و با ورود بخش خصوصی، پیشرفت های قابل ملاحضه ای در ارائه خدمات گردشگری داشته است.

شوشتر در ارائه خدمات گردشگری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به این نشست اظهار کرد: در این جلسه که میان مدیر و معاونان پایگاه با راهنمایان گردشگری برگزار گردید در مورد میزبانی هرچه بهتر وارائه خدمات به گردشگران در طول سال و به ویژه در ایام نوروز مصاحبه و گفتگو شد.

او با بیان این نکته که شوشتر با دارا بودن یک اثر ثبت جهانی و بیش از 100 اثر ثبت ملی، رتبه بالایی در جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد گفت: این آثار ، سرمایه های گران بهای شوشتر در طول تاریخ تاکنون محسوب می شوند.

مدیر پایگاه میراث جهانی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر افزود: در وهله اول ما و تمام مسئولان در شوشتر به همراه تمامی شهروندان باید به نوبه خود در حفظ و نگهداری آثار تاریخی کوشا باشیم تا بتوانیم میراث فرهنگی را در مسیری قرار دهیم که هرچه بیشتر ظرفیت پذیرش گردشگر را داشته باشد.

او با اشاره به این که طی سال های گذشته و با ورود بخش خصوصی، پیشرفت های قابل ملاحضه ای در ارائه خدمات گردشگری داشته ایم افزود: می توان از این بین به احیاء و بهره برداری از خانه مستوفی، خانه مقدم، هتل سرابی و هتل طبیب اشاره نمود که اتفاقات فوق العاده ای هستند و این نشان می دهد در هر مسیری که با مشارکت بخش خصوصی اقدامی را انجام داده ایم قطعاً موفقیت هایی کسب نموده شده است.

ارسطوزاده خواهان اهمیت دادن به میراث فرهنگی و ترویج فرهنگ حفاظت عام از میراث فرهنگی شوشتر شد و خطاب به راهنمایان گردشگری گفت: شما سفیران گردشگری شوشتر هستید و رمز موفقیت و ارتقاء یکایک شما، ارتباط با راهنمایان سراسر کشور است.

او در انتها سال 98 را سال توسعه فضاهای ویژه گردشگری شوشتر اعلام و از همه دستگاه ها و نهادهایی که در این ایام فضای مناسب آرام و امنی را برای گردشگران فراهم می نمایند تقدیر کرد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1252

به "شوشتر در ارائه خدمات گردشگری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است" امتیاز دهید

1 کاربر به "شوشتر در ارائه خدمات گردشگری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوشتر در ارائه خدمات گردشگری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید