سوالاتی که با شکست بارسا مطرح شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در اولین دیدار از فصل جدید مقابل بیلبائو باخت تا تردیدهایی درباره این که آیا این تیم می تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند یا نه به وجود بیاید. اما بعد از شکست این تیم سوالاتی است که باید برایشان به دنبال پاسخ بود.

سوالاتی که با شکست بارسا مطرح شد

آمدن فرانکی دی یانگ قرار بود قلب مرکز زمین را برای بارسلونا تقویت کند، جایی که تیم والورده در آن مسائل زیادی داشت. اما او آغاز نامناسبی در تیم داشت. چه زمانی قرار است او به اوج برسد؟

با وجود این که آنتون گریزمن به بارسا آمده هنوز هم سوارس پشتیبانی ندارد. به نظر آمدن گریزمان نمی تواند این مشکل را حل نماید، پس چرا بوآتنگ از این تیم جدا شد؟

حداقل در آغاز کار گریزمان اصلا نتوانست انتظارات به عنوان یک بازیکن 120 میلیون یورویی را برآورده کند. بارسلونا مدت هاست در کوشش برای جذب اوست. چه زمانی قرار است این بازیکن هماهنگ گردد؟

در بازی هایی مانند بازی روز آدینه معین می گردد لیونل مسی تا چه اندازه برای بارسا معنی دارد. والورده بدون او کاملا در ترکیب تیمش مشکل داشت. چه زمانی قرار است مشکل وابستگی تیم به مسی حل گردد؟

درست است که تنها یک بازی از آغاز فصل گذشته، اما والورده در فصول قبل هم نشان داده که مربی قابل اعتمادی نیست و بارسلونا بازی هایی را به خاطر او از دست داده است. تا چه زمانی بارسا تاوان ناتوانی این مربی را خواهد داد؟

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1154

به "سوالاتی که با شکست بارسا مطرح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوالاتی که با شکست بارسا مطرح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید