راهکارهایی برای غلبه بر ویروس کرونا، کانا ل ها و گروه های آزاردهنده را حذف کنیم

به گزارش پرسینا بلاگ، مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا در استان اصفهان رعایت دقیق تذکرات پزشکی، تقویت سیستم ایمنی بدن و ایمنی روح و روان را سه راهکار مقابله با کرونا مطرح نمود.

راهکارهایی برای غلبه بر ویروس کرونا، کانا ل ها و گروه های آزاردهنده را حذف کنیم

حمید رضا خدایی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در گلپایگان با تأکید بر اینکه تنها راه شکست ویروس کرونا قطع زنجیره آن از طریق در خانه ماندن و فاصله گذاری اجتماعی است، اظهار کرد: اشراف به اینکه نسبت به کنترل این بیماری مطلع هستیم و چیزی از دنیا کم نداریم؛ توجه به این مسئله نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس در ما می شود؛ بلکه عزت نفس مان را هم می تواند افزایش دهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان اضافه کرد: رعایت دقیق تذکرات پزشکی، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت سیستم ایمنی روح و روان سه راهکار دیگر غیر از در خانه ماندن و فاصله گذاری اجتماعی است که باید به آن توجه شود.

مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا در استان اصفهان گفت: فرهنگ دعا کردن، مثبت اندیشی و افزایش سواد رسانه ای سه شیوه مهم برای تقویت سیستم ایمنی و بهداشت روح و روان است.

خدایی حذف تمام کانا ل ها و گروه های متناقض و آزاردهنده و افتخار به کادر پزشکی کشور را از جمله راه های حفظ آرامش روح و روان بیان نمود.

انتهای پیام/4117/4062/

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3874

به "راهکارهایی برای غلبه بر ویروس کرونا، کانا ل ها و گروه های آزاردهنده را حذف کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهایی برای غلبه بر ویروس کرونا، کانا ل ها و گروه های آزاردهنده را حذف کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید