رئیس لالیگا خاطرنشان کرد؛ امکان لغو مجوز بازی گریزمان در بارسلونا

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس سازمان لیگ اسپانیا گفت که باشگاه اتلتیکومادرید از این سازمان خواسته تا زمان احقاق حقوقش از صدور مجوز حضور گریزمان در ترکیب آبی و آناری ها ممانعت به عمل آورد.

رئیس لالیگا خاطرنشان کرد؛ امکان لغو مجوز بازی گریزمان در بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، جنجال انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید به بارسلونا همچنان ادامه داد. باشگاه مادریدی مدعی است بارسلونا باید علاوه بر 120 میلیون یورویی که تا الان برای فسخ قرارداد گریزمان به روخی بلانکو پرداخت نموده، 80 میلیون یورو دیگر هم بدهد چون زمانی که با این مهاجم فرانسوی برای انتقالش به نوکمپ وارد مذاکره شده بود، غرامت فسخ قرارداد این بازیکن 26 ساله 200 میلیون یورو بود. غرامت فسخ قرارداد گریزمان با اتلتیکومادرید از ابتدای ماه جولای به 120 میلیون یورو کاهش یافت و پس از آن بود که باشگاه بارسلونا برای خرید او اقدام کرد.

اتلتیکومادرید اما می گوید مدارکی دارد که ثابت می نماید، مذاکرات میان بارسلونا و گریزمان قبل از هفته ها قبل شروع شده و به همین دلیل از سازمان لیگ اسپانیا خواسته تا زمانی که مابقی طلبش از سوی تیم کاتالان پرداخت نشده به این تیم اجازه استفاده از مهاجم جدیدش داده نگردد.

خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا در این باره به شبکه رادیویی اودندا سرو اسپانیا گفت: اتلتیکو مادرید نامه ای برای ما نوشته و درخواست نموده که مجوز بازی گریزمان در بارسلونا لغو گردد. این امکان وجود دارد. فرآیندی برای رسیدگی به درخواست اتلتیکومادرید به جریان افتاده و مسئولان هم وضعیت را آنالیز و به آن رسیدگی خواهند کرد. من در صندلی قضاوت در خصوص این پرونده نیستم.

گریزمان، در کنار لوکاس هرناندس، رودری، فیلیپه لوئیز، خوانفران و دیه گو گودین بازیکنانی بودند که در خاتمه فصل گذشته از اتلتیکو جدا شدند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 918

به "رئیس لالیگا خاطرنشان کرد؛ امکان لغو مجوز بازی گریزمان در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس لالیگا خاطرنشان کرد؛ امکان لغو مجوز بازی گریزمان در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید