دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در مشهد انتها یافت

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی پس از 4 روز و با نمایش 22 اثر در 9 سالن مشهد روز پنجشنبه به کار خود خاتمه داد و نفرات برتر معرفی شدند.

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در مشهد انتها یافت

پس از داوری آثار در بخش طراحی پوستر، لوح تقدیر و جایزه نقدی به حامد فرهی برای نمایش شادن در سرزمین جورابی، همچنین در بخش طراحی گریم لوح تقدیر و جایزه نقدی به سمیه ارقبایی با نمایش شادن در سرزمین جورابی اهدا شد.

در بخش طراحی لباس لوح تقدیر و جایزه نقدی به سعیده دهقانی و شکوفه کریما با نمایش پینوکیو برگزیده شدند و در قسمت موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی آرمان سخا و امین سعدی پور با نمایش پینوکیو برگزیده شدند.

در بخش طراحی صحنه لوح تقدیر و جایزه نقدی به مهدی فدایی با نمایش هویج فزاینده و جایزه دوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به فرشته ابراهیمی با نمایش آرزوی بنفشه تعلق گرفت. در بخش ساخت عروسک رتبه دوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مجید شیفعی با نمایش رؤیای کفش و رتبه اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به فرشته ابراهیمی با نمایش غول بابا تعلق گرفت.

برگزیدگان بازیگری زن لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک به یاسمن غلامی و آساره حداوند با نمایش های شاپرک در خیابان و پینوکیو تعلق گرفت و رتبه دوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک به فاطمه شیرزاد و فاطمه باروت چی با نمایش های غول بابا و پدران تعلق گرفت. همچنین رتبه اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به هانیه عیدی پور به نمایش هویج فزاینده تعلق گرفت.

در بخش بازیگری مرد رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به رضا ثانی زاده با نمایش پینوکیو تعلق گرفت و همچنین رتبه دوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به رضا رمضان پور با نمایش پینوکیو تعلق گرفت، همچنین رتبه اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ناصرآویژه با نمایش شاپرکدر خیابان تعلق گرفت.

نمایش های پدران از تهران و هویج فزاینده از اصفهان به عنوان نمایش های برگزیده انتخاب شدند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 207

به "دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در مشهد انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در مشهد انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید