دنیزلی: هواداران تا چیزی را از من نشنیده اند، باور نکنند!، لیگ را با قدرت آغاز خواهیم کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد هواداران این تیم تا خبری را به طور مستقیم از او نشنیده اند، باور نکنند.

دنیزلی: هواداران تا چیزی را از من نشنیده اند، باور نکنند!، لیگ را با قدرت آغاز خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، مصطفی دنیزلی در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتورسازی در خصوص اردوی تیمش در شهر ارزروم ترکیه گفت: پس از پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار تبریز، اردوی خود را در ارزروم شروع کردیم و می توانیم در این اردو، برنامه های بدنی و غذایی بازیکنان را نیز زیر نظر بگیریم. تمرینات مان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و به دلیل اینکه آسیب زیادی به چمن ورزشگاه بنیان دیزل وارد نشود، به ارزروم آمده ایم.

وی ادامه داد: بازیکنان در تبریز نیز وضعیت خوبی داشتند و اکنون چند بازیکن را به علت حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداریم، اما به زودی چند بازیکن خارجی به جمع ما ملحق می شوند و می خواهیم همه چیز را در ارزروم تمام کرده و به تبریز برگردیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: در استانبول، با حدود 50 بازیکن جلسه داشتیم تا به جمع بندی برسیم و از بین آنها، فقط سه بازیکن را انتخاب خواهیم کرد تا به جمع ما بپیوندند.

دنیزلی درباره شایعه اخراج چهار بازیکن از تیم گفت: امروز شنیدم که از تبریز خبر آمده که من چهار بازیکن را نمی خواهم! از همین جا به طرفداران اعلام می کنم تا زمانی که چیزی را مستقیماً از زبان من نشنیده اند، باور نکنند.

وی افزود: ما به تلاش خودمان ادامه می دهیم و بازیکنان جدید نیز به جمع ما اضافه خواهند شد و لیگ را نیز با قدرت شروع خواهیم کرد. طرفداران نگران تیم نباشند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: با اشکان دژاگه صحبت کرده ام، او مشکلاتی دارد که به زودی حل خواهد شد و تا هشت یا 9 روز دیگر به جمع ما اضافه می شود. خوشبختانه اکبر ایمانی هم به اردو اضافه شده است و مشکل دیگری نداریم.

دنیزلی خطاب به طرفداران تأکید کرد: طرفداران مان آسوده خاطر باشند، چراکه ما به خوبی تلاش می کنیم و به تبریز برخواهیم گشت و لیگ را خوب شروع خواهیم کرد و در کنار یکدیگر شاد خواهیم شد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 831

به "دنیزلی: هواداران تا چیزی را از من نشنیده اند، باور نکنند!، لیگ را با قدرت آغاز خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: هواداران تا چیزی را از من نشنیده اند، باور نکنند!، لیگ را با قدرت آغاز خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید