دنیزلی: بازیکن مصدوم به درد من نمی خورد

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال تراکتور با تاکید بر اینکه بازیکن مصدوم به درد من نمی خورد، گفت: مصدومیت و طولانی بودن زمان رسیدن به مرز آمادگی، دلیل فسخ قرارداد سیلو فریرا دوس سانتوس است.

دنیزلی: بازیکن مصدوم به درد من نمی خورد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و مالی تراکتور، مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم تراکتور اظهار کرد: طرفداران راجع به جدایی دوس سانتوس سوالاتی دارند؛ به همین دلیل به اطلاع طرفداران می رسانم که این بازیکن مصدوم بود و همچنین مدت زمان زیادی برای رسیدن به مرز آمادگی احتیاج داشت.

وی اظهار داشت: زمانی که بنده تمرینات را شروع می کنم، ضرورت دارد بازیکنان صد درصد از نظر فیزیکی آماده باشند و ما می خواهیم از همین روز اول کار را جدی شروع کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی در مورد تمرینات تیم، گفت: دومین جلسه تمرینی تیم را امروز برگزار می کنیم و رفته رفته وضعیتمان بهتر می گردد، کادر فنی به بازیکنان ملی پوش چند روز بیشتر فرصت استراحت داده و مدیریت تیم نیز اقدامات لازم در مورد جابجایی و جذب بازیکنان داخلی و خارجی را انجام می دهد، سعی داریم به موفقیت رسیده و طرفداران را مسرور کنیم.

دنیزلی با اشاره به اضافه شدن نفرات جدید به تیم، اعلام کرد: کار اصلی ما در اردوی آمادگی پیش فصل با حضور تمامی بازیکنان، انجام خواهد شد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 700

به "دنیزلی: بازیکن مصدوم به درد من نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: بازیکن مصدوم به درد من نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید