دعوای سی ان ان و ترامپ بالا گرفت ، پاسخی به شیرین کاری کاخ سفید

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران آنلاین:شبکه خبری سی ان ان در واکنش به ارسال نامه از سوی وکیل ترامپ و تهدید به شکایت اعلام نمود این نامه ارزش پاسخگویی ندارد.

دعوای سی ان ان و ترامپ بالا گرفت ، پاسخی به شیرین کاری کاخ سفید

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، یکی از وکلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با ارسال نامه ای به دفتر سی ان ان تهدید نموده که به سبب ارائه تصویری نادرست از ترامپ به مردم از این شبکه خبری متعلق به کمپانی AT&T شکایت می نماید اما سی ان ان عنوان نموده که این نامه رسمی ارزش بحث کردن ندارد و تنها یک شیرین کاری از سوی روابط عمومی کاخ سفید است و شایسته پاسخگویی نیست.

چالز هاردر، وکیلی که نقش مهمی در تعطیلی سایت خبری منتقد گاکر داشت، نامه ای را برای جف زوکر، رئیس کمپانی وانر مدیا ناظر شبکه سی ان ان و همچنین رئیس کمپانی AT & T ارسال نموده و ضمن انتقاد از نحوه پوشش اخبار مربوط به دونالد ترامپ، عنوان نموده است: در طول تاریخ ایالات متحده آمریکا هیچ رئیس جمهوری هدف چنین هجمه بزرگی از حملات ناعادلانه، بی اساس، غیراخلاقی و غیرقانونی از سوی یک رسانه به اصطلاح اصلی نبوده است.

در این نامه همچنین آمده است که موکلش (دونالد ترامپ) میخواهد علیه این شبکه خبری اقدام قانونی کند و خواستار دریافت انواع غرامت ها تا حداکثر ممکن است.

دونالد ترامپ و شبکه خبری سی ان ان از زمان رسیدن ترامپ به کاخ سفید، درگیری های فراوانی داشته اند و رئیس جمهور آمریکا این رسانه را همیشه در سخنرانی های عمومی خود مورد عتاب قرار می دهد و در پاسخ به خبرنگاران سی ان ان نیز از آنها انتقاد می نماید.

سی ان ان نیز یک بار دولت ترامپ را به سبب لغو مجوز ورود جیم آکوستا، خبرنگار این شبکه در امور کاخ سفید، به دادگاه کشاند و در این پرونده به پیروزی رسید.

تد بوتروس، وکیل برجسته آمریکایی که بسیاری از پرونده ها را در دادگاه عالی آمریکا در دست داشته در صفحه توئیتر خود نامه وکیل ترامپ به سی ان ان را کاملا احمقانه خواند و گفت هیچ وکیل مهمی هرگز به ارسال چنین نامه ای بی فایده و تهدید بی اساس فکر نمی نماید.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2037

به "دعوای سی ان ان و ترامپ بالا گرفت ، پاسخی به شیرین کاری کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای سی ان ان و ترامپ بالا گرفت ، پاسخی به شیرین کاری کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید