خنثی سازی حدود 300 توطئه در یمن از آغاز جنگ

به گزارش پرسینا بلاگ، وزارت کشور دولت نجات ملی یمن گفت، این وزارت خانه از آغاز جنگ ائتلاف سعودی، نزدیک به 15 هزار دستاورد امنیتی داشته و بیش از 290 توطئه را خنثی کرده است.

خنثی سازی حدود 300 توطئه در یمن از آغاز جنگ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت کشور دولت نجات ملی یمن گفت، در طول پنج سال گذشته 296 نقشه خصمانه نیرو های ائتلاف سعودی-آمریکایی و متحدان آن ها را کشف و خنثی کرده که 25 مورد آن در سال 2019 و علیه جبه داخلی بوده است.

بر اساس گزارش شبکه الراستاه، وزارت کشور یمن در کنفرانسی مطبوعاتی خود اضافه کرد، بسیاری از هسته های ترورریستی وابسته به گروهک های داعش و القاعده شناسایی و بازداشت شده اند که 13 مورد آن مربوط به سال جاری میلادی است.

سخنگوی وزارت کشور دولت نجات ملی یمن در ادامه گفت، مجموعه بمب های کاشته شده به دست گروهک های مرتبط با ائتلاف که کشف و خنثی شد 1458 عدد از آغاز حملات است و هدف بمب های مذکور راستا های اصلی، بازارها، منازل و مساجد بودند.

وی اضافه کرد، اعترافاتی از هسته های تروریستی گرفته شده که نشان می دهد آن ها قصد کار گذاشتن بمب در برخی مناسبت ها از جمله میلاد پیامبر (ص) را داشته اند.

سخنگوی وزارت کشور یمن گفت، این وزارت خانه از ابتدای تجاوز ائتلاف سعودی تا کنون 45 هزار و 930 دستاورد امنیتی به نام خود ثبت کرده است.

حملات ائتلاف سعودی به یمن از فروردین 1394 آغاز شد و با اینکه چیزی جز خسارت برای ریاض و متحدانش نداشته، هنوز متوقف نشده است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2908

به "خنثی سازی حدود 300 توطئه در یمن از آغاز جنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنثی سازی حدود 300 توطئه در یمن از آغاز جنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید