خبرنگاران 100 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح های گردشگری خلخال پرداخت شد

به گزارش پرسینا بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خلخال از ارائه 100 میلیارد ریال تسهیلات بانکی کم بهره به مجریان طرح های گردشگری این شهرستان در حمایت از طرح های سرمایه گذاری مالی در بخش گردشگری در امسال خبرداد.

خبرنگاران 100 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح های گردشگری خلخال پرداخت شد

علی درویشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارکرد: این تسهیلات در اختیار مجریان 6 طرح گردشگری از جمله طرح پل معلق ، مجموعه قصرهای چوبی ،احداث هتل ها و اقامتگاه های بین راهی و یا واقع در مناطق نمونه گردشگری و همچنین احداث هتل در روستاهای هدف گردشگری نهاده شد.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح های گردشگری عظیم شروع شده از سال های گذشته احتیاج به حمایت بانک ها در راستا دریافت تسهیلات بانکی دارند، اضافه کرد: انتظار می رود مسئولان بانک های عامل در پرداخت بموقع مراحل مختلف تسهیلات منظور شده از سوی کارگروه های گردشگری همکاری نمایند.

او با اشاره به فرایند مطلوب و پیشرفت فیزیکی قابل قبول طرح های گردشگری بهره مند شده از تسهیلات بانکی کم بهره این شهرستان اعلام کرد: بر اساس توافقات اجرا شده ارائه وام های بانکی با کارمزد پایین برای حمایت از طرح های سرمایه گذاری و توسعه طرح های گردشگری منطقه در سال آینده نیز طبق روال امسال ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلخال ارائه تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران طرح های گردشگری منطقه را گامی بلند در راستای رونق بخشی به صنعت گردشگری شهرستان دانست و گفت: پرداخت بموقع تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح های گردشگری رونق گردشگری را دارد.

درویشی همچنین به تخصیص 50 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت های توسعه گردشگری این شهرستان در امسال اشاره نمود و اضافه کرد: این اعتبار با تخصیص 100 درصدی برای زیرساخت های مورداحتیاج در راستا راه های گردشگری این منطقه از جمله راه توریستی خلخال به ماسوله ،خلخال به ماسال و همچنین راه های دسترسی به مناطق نمونه گردشگری هزینه خواهد شد.

او با بیان اینکه بهره برداری از چند طرح عظیم گردشگری خلخال تا سرانجام بهار سال آینده شروع می گردد، گفت: خلخال ظرفیت های بالایی در بخش گردشگری دارد و کوشش می کنیم با جذب اعتبارات لازم زمینه بهره مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت ها در راستای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زمینه اشتغال را برای بیکاران فراهم کنیم.

خلخال در جنوب اردبیل قرار گرفته است. جاده جنگلی خلخال - اسالم ، مناطق نمونه گردشگری الماس ، چشمه ازناو ، چشمه میرعادل بولاغی اندبیل ، امامزاده عبدالله کلور ، جاده زیبای خلخال به شاهرود ، آبشار نره گر روستای هدف گردشگری اسبو ، آبشار سفیداب روستای لرد ، آبشار سجن بخش شاهرود ، آبگرم روستای تیل ، روستاهای هدف گردشگری کزج ، نمهیل ، برندق و خمس ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش همراه با جاذبه های طبیعی و تاریخی خلخال را به یکی از شهرستان های گردشگرپذیر استان اردبیل و کشور تبدیل نموده است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6650

به "خبرنگاران 100 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح های گردشگری خلخال پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح های گردشگری خلخال پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید