خبرنگاران رنگرز: چمن استادیوم شهید وطنی تعویض خواهد شد

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تمام تلاشمان این است تا هر چه سریعتر نسبت به تعویض چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر اقدام کنیم و برای این کار به لحاظ اعتباری مشکل جدی نداریم.

خبرنگاران رنگرز: چمن استادیوم شهید وطنی تعویض خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، حسن رنگرز در گفت و گویی گفت: شرایطی در ملاقات پرسپولیس و نساجی رخ داد که خارج از اراده ما بود. بخشی از آن جوی و بخشی هم مربوط عملیات عمرانی بود که در طی 2 سال گذشته صورت گرفت. مجموعه اعتباری 20 میلیارد تومانی را برای استادیوم وطنی که در اختیار باشگاه نساجی است، شامل ساخت سکوی ضلع شرقی و غربی، دکل و اسکوربورد و ترمیم چمن در نظر گرفتیم اما در حین عملیات عمرانی بخشی از ضلع شرقی دچار انسداد شد و حجم بارش آن روز بر این قضیه دامن زد.

وی اضافه کرد: تقریبا 5 ماه گذشته میزبان محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری بودیم و اعتباری برای چمن و سکوی ضلع غربی تخصیص داده شد و در زمانی که نساجی با مشکل رو به رو نشود چمن را ترمیم خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران مطرح نمود: تمام تلاشمان این است تا هرچه سریعتر چمن استادیوم وطنی را تعویض کنیم و به لحاظ اعتباری مشکل جدی نداریم. ولیکن بحث بازه زمانی بود که می خواستیم به زمان استراحت تیم ها در میان فصل موکول کنیم.

وی ادامه داد: در اقلیم مازندران به لحاظ حجم بارش چمن طبیعی زود از بین می رود و اگر ملاحظه برگزاری رقابت های لیگ نبود قطعا چمن ترمیم می شد و این موضوع به اولویت برای ورزش استان تبدیل شده است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6243

به "خبرنگاران رنگرز: چمن استادیوم شهید وطنی تعویض خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رنگرز: چمن استادیوم شهید وطنی تعویض خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید