جنگنده های بریتانیا هواپیماهای نظامی روسیه را رهگیری کردند

به گزارش پرسینا بلاگ، وزارت دفاع بریتانیا گفته جنگنده های این کشور برای دومین روز متوالی هواپیماهای نظامی روسیه را رهگیری کردند.

جنگنده های بریتانیا هواپیماهای نظامی روسیه را رهگیری کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع انگلیس امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، ارتش این کشور برای دو روز متوالی جنگنده های تایفون را به منظور رهگیری هواپیمای روس در منطقه بالتیک اعزام کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، جنگنده های یوروفایتر تایفون بریتانیا روز چهارشنبه دو جنگنده سوخو-27 و یک ایلوشن-22 روس را رهگیری و به سمت روسیه هدایت کرده اند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های انگلیسی همچنین در روز سه شنبه نیز از یک پایگاه هوایی در استونی برای رهگیری دو جنگنده سوخو-27 و یک هواپیمای ایلوشن-22 روسیه به پرواز درآمدند. در این مورد نیز هواپیماهای نظامی روسیه در حال پرواز در طول سواحل بالتیک بودند که به سمت کالینینگراد هدایت شدند.

ارتش بریتانیا، مسئولیت حفظ نظم هوایی در منطقه بالتیک در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را ماه گذشته از نیروی هوایی آلمان تحویل گرفته است.

وزارت دفاع بریتانیا در بیانیه خود تأکید کرده است: ما به دفاع از مرزهای ناتو متعهد هستیم و از متحدانمان در مهار هرگونه تهدیدی حمایت می کنیم.

ق

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 522

به "جنگنده های بریتانیا هواپیماهای نظامی روسیه را رهگیری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های بریتانیا هواپیماهای نظامی روسیه را رهگیری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید