آدینه سیاه (قسمت دوم)

به گزارش پرسینا بلاگ، قسمت دوم

آمستردام

آمستردام از آن شهرهایی است که دیدنی زیاد دارد و خیلی راحت می توانید قید خرید را در آدینه سیاه بزنید. در واقع این شهر یک گزینه عالی برای گشت و گذار است ولی اگر احتیاج به یاری دارید پس این لیست از دیدنی های آمستردام را بخوانید.

آدینه سیاه (قسمت دوم)

صبحانه در باکرزوینکل

روز تعطیل خود را با صرف یک صبحانه لذیذ در این رستوران آغاز کنید. یک شیرینی کروسان خانگی یا نان ترش یک هرنان خانگی دیگر سفارش دهید. نباید فراموش کنید که شعبه های زیادی از این رستوران در این شهر هستند و همه هم خوب.

موزه آمستردام

چه چیز بهتر از اینکه به جای خرید سری به موزه این شهر بزنید که شهرتش به خاطر مرکزیت تجاری آن است. در این موزه با تاجران بزرگ آمستردام آشنا خواهید شد.

پارک واندل

با دویدن در این پارک سرحال می شوید. دوچرخه سواری یا حتی پیاده روی سبک در مرکزی ترین و بهترین پارک آمستردام لذت بخش است. بزرگی این پارک به قدری است که می توانید به تماشای مردم بنشیند. پس یک فنجان قهوه سفارش دهید و رفت و آمد آنها را تماشا کنید.

موزه ریجکز

موزه ریجکز مثل همه موزه های برجسته جهان، مجموعه بی نظیری از آسیا دارد. اینجا مکانی عالی برای تفکر در فضای خالی میان مجسمه های بودای خاموش است.

آسیاب بادی در برووریج

برای تماشای چشم اندازهای هلندی در برو وریج هم وقت بگذراید. این مکان درست کنار یک آسیاب بادی قدیمی واقع شده است.

نانوایی آمستردام

در آمستردام لازم نیست کم سن و سال باشید تا از خوردن پنکیک لذت ببرید. این نانوایی در یک انباری زیبا در راستا کانال پین سن گراخت Prinsengracht قرار گرفته است. در این نانوایی پنکیک های هلندی با هر اندازه ای که فکرش را می کنید برایتان سرو می گردد همراه با سالاد ایتالیایی (گوجه و ریحان و پنیر موتزارلا) یا خوراک لوبیای پرادویه و خوراک جوجه تایلندی که بعد از خوردنی ها لذیذ با شیرینی های فریبنده از شما پذیرایی می گردد (فرض کنید مدیریت این نانوایی با شماست در این حد که برای انتخاب خوراک خود آزادید).

بوستون

در این شهر مرکزی می توانید یک آدینه سیاه همراه با خرید داشته باشید. اما اگر به دنبال جمعیت خرید نمایندگان نیستید با ما همراه باشید.

موزه اُتیس

عاشقان طراحی و معماری به این خانه تاریخی (مربوط به هریسون گری اُتیس، سیاستمدار و وکیل فردال) راهنمایی می شوند. این عمارت آخرین بازمانده از عمارت های موجود در انتهای غربی بوستون است. همراه با تورهای شهری، بازدید نمایندگان به تماشای کاغذدیواری های بی شمار در این عمارت می پردازند، از سرویس های چای بی نظیر آن دیدن می نمایند و زندگی ها و ساکنین مختلف این ساختمان را که طی دو قرن گذشته در آن زندگی می کردند را می شناسند.

شیرینی و کاپ کیک بوستون

عوام عاشق کاپ کیک هستند ولی شیرینی و کاپ کیک بوستون Great Boston Cupcake Crawl که از ساعت 11 صبح و به مدت دو ساعت فعالیت می نماید با کاپ کیک هایی که نشان بنفش دارند، اسپرسوی شکلاتی و کاپ کیک هایی با طعم های محلی مثل کره ای و نقلی، پذیرای شماست. در همین مدت با روش فراوری کاپ کیک آشنا می شوید و به دیدن تعدادی از سرآشپزهای شیرینی پز می روید.

موزه تاریخ طبیعی هاروارد

خودتان را با گشت در فضای کمبریج و بازدید از موزه تاریخ طبیعی هاروارد شگفت زده کنید. این موزه مجموعه بی نظیری از گلهای ویترینی دست ساز دارد که در کنار نمایشگاهی از زندگی گیاهان دریایی نمایش داده می گردد. گشت در میان مدل های استادانه ای از عروس های دریایی درخشان، لاک پشت های دریایی بزرگ و دیگر موجودات دریایی شما را به وجد خواهد آورد.

تالار سمفونی بوستون

توقفی در تالار سمفونی بوستون داشته باشید تا گروه هندل و هیدن Handel and Haydn Society نسخه بازگردانی شده از قطعه مسیا را برایتان اجرا نمایند. در این سمفونی گروهی از نوازندگان انگلیسی و آمریکایی اجرا می نمایند(اجرا در ساعت 7:30 دقیقه عصر برگزار می گردد). نکته جالب این است که این گروه اولین اجرای خود با نام نخستین آمریکایی را در سال 1854 به روی صحنه بردند بنابراین، شما با یک گروه حرفه ای و باسابقه روبه رو هستید.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: هاتوایر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 733

به "آدینه سیاه (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه سیاه (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید