جشنواره گل چلسی مقابل اورتون

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: آبی پوشان لندن با شکست آبی پوشان مرسی ساید در یک بازی پرگل سومین پیروزی متوالی خود را در فصل جدید لیگ برتر انگلیس کسب کردند.

جشنواره گل چلسی مقابل اورتون

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) تیم فوتبال چلسی پیروز شد میزبان خود اورتون را در ورزشگاه گودیسون پارک با نتیجه پرگل 6 بر 3 شکست دهد.

در این بازی دیه گو کاستا گل نخست بازی را در همان ابتدای کار و در دقیقه یک به ثمر رساند. برانیسلاو ایوانوویچ در دقیقه 3، اختلاف را به دو گل افزایش داد. کوین میرالاس در دقیقه 45 یکی از دو گل خورده را برای اورتون جبران کرد اما هم تیمی او سیموس کولمن که در دقیقه 67 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد دوباره اختلاف را به دو گل افزایش داد.

پرهیجان ترین بخش بازی در دقیقه 69 آغاز شد زمانی که استیون نایسمیث گل دوم اورتون را به ثمر رساند. نمانیا ماتیچ در دقیقه 75 دوباره برای چلسی گلزنی کرد تا نتیجه 4 بر 2 به سود شاگردان آقای خاص شود. هنوز یک دقیقه نگذشته بود که ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی اورتون دروازه تیم پیشین خود را باز کرد تا اختلاف را به حداقل برساند اما رامیرز در دقیقه 77 با زدن گل پنجم چلسی امید میزبان را برای فرار از شکست بر باد داد تا در عرض هشت دقیقه چهار گل میان تیم ها رد و بدل شده باشد.

حُسن ختام جشنواره گل مردان آقای خاص را هم دیه گو کاستا در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم با به ثمر رساندن دومین گل خود و ششمین گل چلسی رقم زد.

چلسی با این پیروزی که سومین برد متوالی اش در این فصل بود 9 امتیازی شد تا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند.

هفته سوم لیگ برتر فردا با برگزاری سه دیدار پیگیری می شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

استون ویلا - هال سیتی

تاتنهام - لیورپول

لسترسیتی - آرسنال

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2540

به "جشنواره گل چلسی مقابل اورتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گل چلسی مقابل اورتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید