جامعه ورزشی به کمک سیل زدگان شتافتند

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان با حضور وزیر ورزش و جوانان در نقاط سیل زده سیستان و بلوچستان یاری های اهدائی ورزشکاران بین مردم آسیب دیده توزیع شد.

جامعه ورزشی به کمک سیل زدگان شتافتند

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استان های دفتر رئیس جمهور جهت بازدید از مناطق سیلزده و فرایند امداد رسانی به سیلزدگان جنوب استان بویژه شهرستان های کنارک و چابهار وارد فرودگاه بین المللی چابهار - کنارک شد و مورد استقبال مرعشی معاون امنیتی - انتظامی استانداری و بامری فرماندار ویژه چابهار قرار گرفتند.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه تنی چند از قهرمانان ملی با حضور در روستاهای دلگان دوست محمد، سیتار محمود و سیتار شهداد و دوری شهرستان دشت یاری که از سیل اخیر آسیب دیده اند یاری های استان ها و فدراسیون های ورزشی کشور را به آنها اهدا کرد.

دکتر مسعود سلطانی فر با حضور در روستای سیتار محمود در بین مردم رفت و دقایقی با آنها پیرامون مسائل و مسائل آنها پس از سیل اخیر سخن گفت.

در این بازدید تعدادی از نوجوانان و جوانان این روستا نیز از وزیر ورزش و جوانان تقاضای یاری های ورزشی کردند که دکتر سلطانی فر گفت: 10 میلیون تومان تجهیزات ورزشی برای مردم این روستا در قالب یک مکان آماده خواهد شد که پس از معین مکان ان توسط روستا، تجهیزات ورزشی ارسال خواهد شد.

محموله های یاری جامعه ورزش و جوانان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر سلطانی فر به منطقه دشتیاری ارسال شد.

این محموله های یاری شامل اقلام بهداشتی، خوراکی، پتو که به همت هیات های ورزشی و سمن های استان و فدراسیون های تهیه شده بود ، طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان به روستاهای سیل زده استان اهدا شد.

در این بین ادارات کل ورزش و جوانان استان های مختلف کشور نیز به منظور همراهی با سیل زدگان محموله های مختلف و یاری های نقدی را جمع آوری نموده اند که به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

همچنین اماکن ورزشی نیز به دستور دکتر سلطانی فر در اختیار سیل زدگان قرار گرفته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3100

به "جامعه ورزشی به کمک سیل زدگان شتافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه ورزشی به کمک سیل زدگان شتافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید