توقف درگیری ها در یمن بعد از رؤیت کرونا ضروری تر شده است

به گزارش پرسینا بلاگ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن تأکید بر توقف فوری درگیری ها در این کشور، از دریافت پیشنهاد هایی در رابطه با آتش بس در یمن اطلاع داد.

توقف درگیری ها در یمن بعد از رؤیت کرونا ضروری تر شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن توقف درگیری ها در این کشور را مسئله ای ضروری و حتمی دانست.

مارتین گریفیتس آدینه شب در واکنش به ثبت اولین مورد مثبت ابتلا به کرونا در یمن گفت که مشاهده کرونا در این کشور توقف جنگ و درگیری ها را حتمی تر نموده است.

او گفت پیشنهاد هایی در رابطه با تحولات اخیر در یمن شده است که شامل توقف کامل درگیری ها، اتخاذ اقدامات لازم برای کاهش مسائل مردم یمن و ازسرگیری فرآیند سیاسی و یاری به مقابله با کرونا می گردد. گریفیتس گفت که طرفین را از این تغییرات باخبر نموده است.

ائتلاف سعودی اماراتی از دیروز پنجشنبه حملات خود به یمن را به بهانه و ادعای مقابله با شیوع کرونا متوقف نموده است. دولت نجات ملی یمن گفته است توقف جنگ کافی نیست و باید محاصره یمن نیز لغو گردد.

به رغم ادعای این ائتلاف، ارتش یمن دو روز است که از تداوم حملات نظامیان تحت امر ائتلاف سعودی و اماراتی در جبهه های مرزی خبر می دهد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4055

به "توقف درگیری ها در یمن بعد از رؤیت کرونا ضروری تر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف درگیری ها در یمن بعد از رؤیت کرونا ضروری تر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید