تمامی امتحانات تئوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه تا 15 بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: تمامی امتحانات تئوری دانشگاه تا 15 بهمن ماه از ساعت 8 تا 20:30 به صورت مجازی برگزار می گردد.

تمامی امتحانات تئوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه تا 15 بهمن ماه برگزار می گردد

سهراب فتحی، مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد فرایند برگزاری امتحانات الکترونیکی گفت: تمامی امتحانات تئوری دانشگاه از 27 دی ماه تا 15 بهمن ماه از ساعت 8 صبح تا 20:30 به صورت مجازی برگزار می گردد.

فتحی اضافه نمود: با توجه به شرایط خاص دانشجویان ورودی 99 تغییراتی در زمان برگزاری آزمون الکترونیکی درس ریاضی 1 انجام شده و این آزمون، 15 بهمن ماه برگزار می گردد.

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار کرد: دانشجویان می توانند پاسخ سوالات آزمون الکترونیکی را در مدت زمان معین شده به وسیله سامانه آزمون مجازی به نشانی azmoon.kut.ac.ir یا ایمیل اساتید و در موارد خاص به وسیله پیغام رسان whatsApp ارسال نمایند.

وی بیان نمود: اساتید دانشگاه در روزی هایی که آزمون الکترونیکی دروس آن ها برگزار می گردد، در محل برگزاری آزمون حضور دارند تا مسائل احتمالی پیش آمده را رفع نمایند و در صورتی که دانشجویان با هر مسئله ای اعم از قطعی اینترنت و... روبرو شدند، سریعا به اساتید مربوطه اطلاع دهند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6437

به "تمامی امتحانات تئوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه تا 15 بهمن ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی امتحانات تئوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه تا 15 بهمن ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید