تصمیمات عجولانه رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی، جریان انقلابی را نگران می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، یک فعال دانشجویی استان مرکزی گفت: تغییرات مدیریتی به تازگی در سطح دانشگاه آزاد استان مرکزی و واحد اراک اتفاق افتاده که در پی آن شاهد تصمیماتی عجولانه هستیم که بازخورد خوبی هم ندارد.

تصمیمات عجولانه رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی، جریان انقلابی را نگران می نماید

علیرضا مشیدی، فعال دانشجوی دانشگاه آزاد اراک در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به مسائل ایجاد شده در این دانشگاه پس از تغییر مدیریت آن اشاره نمود و گفت: تغییرات مدیریتی به تازگی در سطح دانشگاه آزاد استان مرکزی و واحد اراک اتفاق افتاده که در پی آن شاهد تصمیماتی عجولانه هستیم که بازخورد خوبی هم ندارد.

مشیدی بیان نمود: رئیس دانشگاه آزاد استان به تازگی تغییر نموده و کلانتری، که سابقه فعالیت های اجرایی در جهاد دانشگاهی تهران دارد، به عنوان رئیس این دانشگاه معرفی شده و این در حالی است که وی صرفا سابقه تدریس در دانشگاه های آزاد تهران را دارد.

این فعال دانشجویی بیان نمود: حضور کلانتری در دانشگاه آزاد می تواند فرصت مغتنمی برای نیرو های انقلابی باشد تا مدیریت انقلابی را در این دانشگاه پیاده نمایند، اما گاهی مدیران لایه های میانی که بازمانده های دوره پیشین مدیریت دانشگاه آزاد هستند، در تصمیمات رئیس جدید نقشی ایفا می نمایند که باعث می گردد راستا تصمیمات و مصوبات دانشگاه از جریان انقلابی دور شده و به جریانات لیبرالی حاکم در کشور نزدیک شوند.

وی با اشاره به پسوند اسلامی دانشگاه آزاد گفت: همین پسوند باعث می گردد که وظایف و مأموریت های ویژه ای برای این دانشگاه تعریف گردد و عرصه فعالیت برای عناصر انقلابی در سطح دانشگاه فراهم آید، اما نگرانی ما این است که جریانات لیبرالی که از دوره قبلی مدیریت این دانشگاه، در بدنه دانشگاه اراک و استان مرکزی باقی مانده اند، فضای اسلامی و انقلابی دانشگاه را خدشه دار نمایند.

مشیدی یکی از نگرانی های دانشجویان انقلابی این دانشگاه را در مدیریت فرهنگی آن دانست و اظهار کرد: کسی که در سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه قرار می گیرد، باید بتواند با جوانان ارتباط مستقیم برقرار کند، اما در حال حاضر شخصی را به عنوان سرپرستی این معاونت در دانشگاه آزاد استان مرکزی قرار داده اند در آستانه بازنشستگی است.

وی ادامه داد: این مدیر دانشگاه آزاد سابقه مدیریت فرهنگی هم در رزومه خود ندارد و در قراردادن وی در سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، نه جوان گرایی و نه تخصص گرایی رعایت نشده است.

این فعال دانشجویی بیان نمود: این مساله در تغییر رئیس هیات امنای دانشگاه نیز اجرا شده و به نظر می رسد این تغییرات نشأت گرفته از نفوذ مدیران میانی دوره های قبل در تصمیمات رئیس دانشگاه است.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2969

به "تصمیمات عجولانه رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی، جریان انقلابی را نگران می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات عجولانه رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی، جریان انقلابی را نگران می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید