ترس مردان پر تَکرار شهرداری از جوانان!

به گزارش پرسینا بلاگ، هفته گذشته بیلبورهایی در رابطه با کار جوانان توسط شهرداری از سطرح شهر جمع آوری شد که گویای این است که ترس مردان پر تکرار اصلاحات از جوانان هر روز بیشتر می گردد، این جوانان فرقی ندارند که زنده باشند یا شهید باید از سطح شهر پاک شوند.

ترس مردان پر تَکرار شهرداری از جوانان!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، هفته گذشته تابلو ها و بیلبورد هایی در سطح شهر دیده شده بود که نام جوانان در آن به چشم می خورد، اما به یکباره شهرداری تهران اقدام به جمع آوری این بیلبورد ها از سطح شهر کرد.

به همین دلیل خبرنگاران تماس های مکرری با سازمان زیباسازی و معاونت فرهنگی شهرداری گرفت که بی پاسخ ماند از همین رو بر آن شدیم که با غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران صحبت کنیم که وی گفت: تنها از توئیتی که چند روز گذشته منتشر نموده ام بهره ببرید و شرح دیگری ندارم!

شرح این مقام شهرداری به حدی کلی و ابهام برانگیز بود که تعیین نیست با نصب بیلبورد های تشویقی برای جوانان آنهم در فضایی که کشور با مسائل مالی و اجتماعی روبروست، حقوق چه کسانی را پایمال نموده است؟

از سوی دیگر این مقام شهرداری به نظر می رسد هنوز با اقدامات اجرایی آشنایی ندارد که عنوان می نماید شبانه این بیلبورد ها نصب شده است. کسانی که با امور تبلیغات شهری آشنایی دارند می دانند که این کار برای اینکه برای مردم مشکل ساز نباشد و مردم روزانه از آن استفاده نمایند در ساعات شبانه انجام می گردد.

لازم به ذکر است از زمانی که مردان اصلاحات زمام شهر تهران را در دست گرفته اند در مورد بسیاری از کار ها دچار اهمال کاری شدند، بسیاری از رویداد های انقلابی و فرهنگی را در شهر تهران مانند گرامی داشت 9دی نادیده می گیرند و بعضا در خیابان های تهران شاهد نصب تابلو های تبلیغاتی ضعیف و سخیف هستیم به طوری که در چند وقت گذشته در اقدامی قابل تامل پروژه حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان های تهران کلید خورد؛ که خوشبختانه با روی کار آمدن افکار عمومی این اقدام با شکست روبرو شد.

جالب اینجاست که نگاه سیاسی اصلاح طلبان که مسائل فرهنگی و اجتماعی را هم به عنوان ابزاری برای منافع جناحی خود تبدیل نموده اند تا حدی گسترش یافته که فکر می نمایند مسائل اجتماعی که در شهر تهران تبلیغ می گردد نیز مخالف با اهداف سیاسی آنان است.

اما اگر این مسایل را کنار هم بگذاریم می بینیم که ترس مردان پر تَکرار اصلاحات از جوانان هر روز بیشتر می گردد، این جوانان فرقی ندارند که زنده باشند یا شهید، باید از سطح شهر پاک شوند.

جمع آوری این بیلبورد ها آنقدر بی منطق و تعجب برانگیز است که با هیچ استدلالی نمی توان آن را توجیه کرد. شهرداری بیلبورد های با جوانان کار ها دشوارنیست را به دلیل شائبه سیاسی بودن جمع آوری کرد و این نشان دهند گروه اصلاحات از روی کار آمدن جوان در امور مدیریتی و اجرایی کشور است.

از یک سو این اقدام شهرداری تهران نشان می دهد که مسئولان اصلاح طلب آن با موضوع حضور جوانان در مدیریت کشور مخالف هستند و از سوی دیگر نشان دهنده آن است که سطح تحمل اصلاح طلبان آنهم در زمانی که انتخابات مجلس یازدهم را پیش رو داریم آنقدر پایین آمده که به هر چیزی ولو اینکه نگاه انتخاباتی در آن وجود نداشته باشند، ظنین هستند و مشکل دارند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2648

به "ترس مردان پر تَکرار شهرداری از جوانان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس مردان پر تَکرار شهرداری از جوانان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید