تجهیز ساعت های هوشمند سامسونگ به برنامه Outlook مایکروسافت

به گزارش پرسینا بلاگ، شرکت سامسونگ در نظر دارد روی ساعت های هوشمند خود، برنامه Outlook شرکت مایکروسافت را نصب کند.

تجهیز ساعت های هوشمند سامسونگ به برنامه Outlook مایکروسافت

به گزارش خبرنگار ، شرکت مایکروسافت دست به اقدامی جالب زده است و برنامه Outlook اختصاصی برای ساعت های هوشمند گلکسی سامسونگ طراحی نموده است، اما کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن باید بدانند که آن را کجا پیدا نمایند و چگونه آن را دانلود نمایند. اولین مسئله راجع به این برنامه این است که برنامه Outlook در حال حاضر برای کشور آمریکا روی ساعت های هوشمند گلکسی سامسونگ در دسترس است. هرچند، مایکروسافت اعلام نموده است که قرار است این برنامه در ماه های آینده برای مناطق بیشتری عرضه گردد.

دانلود این برنامه هم مانند برنامه های دیگر برای ساعت های هوشمند گلکسی کاری ندارد. کاربران برای دانلود این برنامه به راحتی باید به اپ استور گلکسی سامسونگ مراجعه نمایند و آن را دریافت نمایند. از آنجایی که این برنامه رایگان است، کاربران نباید هیچ پولی برای آن پرداخت نمایند.

این اپلیکیشن با همه ساعت های هوشمند سامسونگ سازگار است و نوتیفیکیشن هایی برای ایمیل های جدید و اتفاقات آینده را روی صفحه به کاربر نمایش می دهد. کاربران هم می توانند با استفاده از این برنامه به یک نوتیفیکیشن جواب بدهند، آن را نادیده بگیرند، علامت خوانده شدن آن ها را بزنند و آن ها را آرشیو یا حذف نمایند. علاوه بر این ها، تمام صندوق دریافت کاربران می تواند توسط ساعت هوشمند آنالیز گردد و کاربران می توانند برای محدود کردن این جست وجو فیلتر هایی را مشخص نمایند. این امید وجود دارد که مایکروسافت خیلی زود ایمیل ها را برای کشور های بیشتری در دسترس قرار می دهد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2225

به "تجهیز ساعت های هوشمند سامسونگ به برنامه Outlook مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز ساعت های هوشمند سامسونگ به برنامه Outlook مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید