تامین نمایشگر های اولد سری آیفون 11 از سامسونگ

به گزارش پرسینا بلاگ، گزارش ها نشان می دهد که صادرات نمایشگر های OLED سامسونگ برای آیفون های جدید بیش از انتظار است.

تامین نمایشگر های اولد سری آیفون 11 از سامسونگ

به گزارش خبرنگار ، بر خلاف رابطه نه چندان خوب بین دو شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند سامسونگ و اپل، تولیدکننده نمایشگر کره ای هنوز اصلی ترین تأمین کننده نمایشگر های OLED برای تولید گوشی های ایفون است. در حقیقت، این میزان تولید و صادر کردن نمایشگر های OLED آنقدر خوب پیش رفته است که سامسونگ بیش از انتظار پنل نمایشگر برای اپل ارسال می کند. بسته به حجم تولید این نمایشگر ها در دسامبر، مجموع این میزان صادرات به چیزی حدود 40 تا 50 میلیون پنل رسیده است.

شرکت تولید نمایشگر سامسونگ، Samsung Display در حال حاضر 90 درصد پنل های OLED استفاده شده برای تولید آیفون ها مانند پنل های گوشی های اخیر اپل از جمله iPhone 11 Pro را صادر می کند. شرکت تولید نمایشگر ال جی هم حدود 7 تا 8 میلیون پنل برای گوشی های iPhone 11 Pro Max را تأمین می کند. نتایج صادرات نمایشگر توسط شرکت سامسونگ در شش ماهه گذشته نشان می دهد که تعداد زیادی نمایشگر برای آیفون ها تولید کرده است.

افزایش عمر باتری با حالت تاریک

نکته جالب توجه این است که سامسونگ در ماه سپتامبر 6.9 میلیون پنل OLED برای آیفون صادر کرده بود، اما به دلیل درخواست زیاد گوشی های مدل iPhone 11 Pro، سامسونگ صادرات این پنل ها را بیشتر کرد و میزان صادرات پنل های OLED خود را 40 درصد افزایش داد. این دقیقا بر خلاف اتفاقی است که با تولید گوشی های سری XS توسط سامسونگ افتاد. در آن زمان، سامسونگ سفارش های کمتری برای تولید این پنل ها گرفت و در آخر 478 میلیون دلار در سه ماه اول سال ضرر کرد.

با این حال باید گفت iPhone 11 همچنان از نمایشگر LCD استفاده می کند که این پنل ها توسط شرکت های جی دی آی، ال جی و شارپ تهیه می شوند. گفته می شود اپل قصد دارد آیفون های 2020 خود را با نمایشگر OLED تولید کند، اما هنوز ابتدا باید iPhone SE2 را در دستور کار خود قرار دهد که قرار است در آن از ال سی دی استفاده کند.

انتهای پیام

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2106

به "تامین نمایشگر های اولد سری آیفون 11 از سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین نمایشگر های اولد سری آیفون 11 از سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید